NBA 2K25, 2K Games, Podívejte se na první gameplay trailer NBA 2K25

Podívejte se na první gameplay trailer NBA 2K25

Bohužel neobsahuje žádné skutečné gameplay záběry. Vývojáři nicméně slibují velké změny

Zdroj: 2K Games
2. 8. 2024
Název: NBA 2K25 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 6. 9. 2024

Začátkem září se mohou fanoušci basketbalu těšit na další ročník série NBA od 2K. I s přihlédnutím k tomu, že do vydání zbývá měsíc, rozbíhá se marketing a už v průběhu včerejšího podvečera se mohli fanoušci podívat na první trailer. Má téměř dvě minuty, je označován jako „gameplay trailer“, ale ve skutečnosti neobsahuje žádné záběry, které bychom za gameplay mohli považovat. Na druhou stranu, definice je v posledních letech tak volná, že je to ve finále jedno. Pokud ale patříte ke každoročním hráčům, mnohem podstatnější pro vás budou heslovité poznámky, na co nového se můžete těšit, a přepracování driblinku nám zní jako poměrně podstatná novinka pro letošní ročník.

Jak už prozradil titulek zprávy, vývojáři ze studia Visual Concepts chystají největší změnu herního enginu za mnoho uplynulých let. Odrazit se to má zejména ve zpracování driblinku, který je klíčovou součástí basketbalu a odvíjí se od něj celá řada aspektů od soubojů mezi hráči, až po střílení košů. Jak vývojáři podle Gamespotu uvedli, v předchozích ročnících bylo driblování zčásti předskriptované a manuálně naprogramované ve spojitosti s knihovnou animací z motion-capture studia. Od NBA 2K25 už ale má celý systém fungovat jinak a stát na mnohem fluidnější technologii pojmenované ProPlay. Ta by měla přinášet dynamičtější pohyb, méně předvídatelný a realističtější, podobně jako se to daří například vývojářům z EA v sérii Madden nebo EA FC.

Nových prvků se ale dočká ofenzivní i obranná hra obecně a konkrétně jde třeba o rychlejší přechod z driblinku do střely, ve hře by mělo být efektivněji zpracováno náhlé přerušení střeleckého pokusu, objeví-li se náhle ve výhodné pozici hráč, kterému je možné přihrát a celkově by prý mělo být trochu snazší střely načasovat. Co se týče obrany, vývojáři slibují výrazné promítnutí výše zmiňovaného fluidního pohybu do obranných zákroků, větší „odolnost“ proti trikům útočníků zahrávaným skrze Pro Stick a všemu má sekundovat vylepšená umělá inteligence. Jestli tomu tak bude ve skutečnosti, ale nakonec zjistíme až 4. září, kdy hra vstoupí do předběžného přístupu. Od 6. září pak bude dostupná všem na všech cílových platformách a do té doby nás podle jízdního řádu 2K čeká minimálně pět dalších video preview, vždy zaměřených na další aspekt hry a herní módy.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru