V květnu 2020 kanál Noclip zveřejnil povedený dokument věnovaný studiu Arkane. V něm se jeho autoři mimo jiné věnovali zrušené hře ze světa Half-Life nazývané Ravenholm nebo Return to Ravenholm, chcete-li. Po dvou letech šikovní filmaři v čele se Dannym O’Dwyerem přicházejí s “pokračováním”. Nové video This is „Ravenholm“ – The Cancelled Half-Life Game from Arkane Studios má všeříkající název a ke zrušenému projektu se vrací na ploše více než hodiny, z níž drtivou většinu vyplňují tolik žádané gameplay záběry, které jsme dosud nespatřili.
Nejde o další dokument v pravém slova smyslu, ale zejména důkladnou ukázku hry. Video diváka postupně seznámí s obsahem pěti různých kapitol a dává docela ucelenou představu o tom, co jsme mohli hrát, ale nakonec bohužel nikdy nehráli. Mezi jednotlivými segmenty doplňuje k čistým záběrům Danny O’Dwyer nějaký informační kontext.
Hlavním hrdinou mohl být fanouškům dobře známý protagonista Opposinge Force Adrian Shepard.
Ravenholm známý také jako Epizoda 4 vznikal okolo roku 2007. Podle dřívějších informací mělo vzniknout 8 až 10 úrovní, tady se zdroje různí, než Valve projekt zrušili. Hlavním hrdinou mohl být fanouškům dobře známý protagonista Opposinge Force Adrian Shepard. S nepřáteli by bojoval s pomocí otce Grigoriho. Autoři plánovali nové zbraně jako nastřelovačku hřebíků nebo plazmovou zbraň.
Příběh měl být z hlediska chronologie situovaný po událostech Half-Life 2, ale před koncem Epizody 2. Valve plánovali dát původně Arkane velkou svobodu podobně jako dříve Gearboxu s jejich datadisky pro první Half-Life. Původní autoři Half-Life samozřejmě poskytovali zpětnou vazbu a veškerou technickou podporu. Do dokončení titulu údajně zbýval přibližně rok.
tudio Junction Poin Warrena Spectora pracovalo na dalším titulu z tohoto světa.
Arkane prý interně považovali Ravenholm spíš za spin-off hlavní série než další epizodu, zatímco podle původních plánů Valve měl titul víceméně zapadnout do plánovaného epizodického vydávání. Vzhledem k tomu, jak byl vývoj daleko, mělo zrušení hry francouzské vývojáře velmi nemile překvapit. Zvrátit rozhodnutí Valve se jim však už nepovedlo.
Pokud vás zajímají další konkrétní podrobnosti, začtěte se do naše staršího článku, v němž jsme se celému projektu věnovali velmi detailně. Nejde přitom o jediný zrušený Half-Life, který se vyvíjel externě. Studio Junction Poin Warrena Spectora pracovalo na dalším titulu z tohoto světa.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.