Vranygrai, Podívejte se na domácí Vranygrai v novém videu

Podívejte se na domácí Vranygrai v novém videu

Hra vybojovala v nedávné době dvě ocenění na herních akcích u nás a v Polsku

Zdroj: Dire Badger Studio
29. 5. 2024
Název: Vranygrai Vývojář: Platformy:

O česko-slovenské hře Vranygrai už jsme na Vortexu opakovaně psali. Teď se nám její hlavní autor Ivan Kubál znovu připomněl. Jeho nezávislý titul totiž vyhrál dvě významná ocenění. První cenu vybojoval na akci Game Pitch Arena, která se uskutečnila v rámci festivalu Anifilm 2024. Druhou pak získal na konferenci Digital Dragons v polském Krakově. Tady ukořistil ocenění Activision Special Prize pro ambiciózní hry vytvořené sólo vývojáři.

Vranygrai se tu prezentoval na českém národním stánku pod záštitou Asociace českých herních vývojářů. “Obě ceny jsou pro mne velkou ctí a motivací do další práce. Obzvlášť pak ta z Digital Dragons byla obrovským překvapením,” uvedl Ivan. Tady se také vůbec poprvé předvedlo gameplay video z Vranygrai. “Po obdržení této ceny jsem se rozhodl prezentovanou ukázku využít a sdílet gameplay i veřejně, abych nastínil, jak hra postupuje. Sestříhal jsem tedy jednu část mise z rozpracovaného vertical slice do krátkého teaseru s názvem Road to Vertical Slice,” prozradil Ivan Kubál. Podívat se na něj můžete níže.

Pokud jde o další vývoj, práce na hře samozřejmě pokračují. Malý vertical slice byl podle autora dokončen v lednu. “Ukázalo se však, že zvolená část hry nebyla pro plný vertical slice nejvhodnější, a tak byl původní záměr doplněn ještě o jednu celou misi,” přibližuje Ivan. V tuto chvíli má být funkčních 60 procent herních systémů a v dalších krocích se autor zaměří na vylepšování AI nepřátel a jejich animací, lepší nasvícení, color grading nebo postprocessing.

Velký vertical slice by měl nabídnout asi 45 minut hry a být hotový snad ještě letos v létě. Na podzim by Ivan rád dokončil první kapitolu, tedy asi 20 procent z celkového obsahu. Autor aktivně hledá vydavatele a další finanční příležitosti. Rád by rozšířil vývojářský tým a upgradoval už existující prvky. “Podpora od vydavatele by výrazně přispěla k růstu a úspěchu hry Vranygrai. Pokud by se podařilo najít financování do podzimu, byla by šance vydat hru do konce příštího roku,” říká Ivan, který jinak pracuje na hře s výjimkou scenáristky a občasného outsourcingu sám.

Více podrobností o dobrodružství slovanského kněze, který hledá vrahy své sestry i vlastní vykoupení, najdete v našem archivu.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru