branding
Dead Space (remake), Electronic Arts, Podívejte se na 8 minut z remaku Dead Space ve 4K

Podívejte se na 8 minut z remaku Dead Space ve 4K

Vývojáři hru srovnávají s originálem a slibují, že Intensity Director bude měnit loď za chodu

Zdroj: EA
16. 10. 2022
Název: Dead Space (remake) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: , Datum vydání: 27. 1. 2023

Poměrně dlouho museli fanoušci survival hororu Dead Space čekat na první začištěné záběry ze hry. Po mnoha vývojářských deníčcích jsme se dočkali začátkem října prvního gameplay traileru. Brzy nato si ovšem autoři přichystali ještě výživnější ukázku. Producent Philippe Ducharme teď představil rovnou osmiminutové video, které nám předvede loď USG Ishimura a klíčová vylepšení v akci.

Když se budeme vracet na stejná místa nebo budeme chtít volně prozkoumávat loď, můžeme zažít úplně jiné situace.

Studio EA Motive novinku několikrát porovnává ve “split-screnu” s originálem a Ducharme třeba na příkladu hangáru ilustruje, že jsou teď hra a její lokace větší. Ducharme upozorňuje na to, že mezi kapitolami se hráč bude přesouvat bez loadingu a bez střihů. Autoři už se podle něj už nemusí spoléhat na vagóny, jimiž se hlavní hrdina dříve přesouval po lodi a posunoval v příběhu a kapitolách dál. Celá loď je teď propojená v jeden nepřerušený celek.

V akci samozřejmě vidíme i zbraně včetně ikonického plasma cutteru. Vývojáři připomínají, že na mnoho tradičních zbraní nenarazíme. Musíme proto improvizovat a přijít na to, jak jednotlivé nekromorfy efektivně zlikvidovat. Philippe Ducharme slibuje, že když se budeme vracet na stejná místa nebo budeme chtít volně prozkoumávat loď, můžeme zažít úplně jiné situace, narazit na jiné nepřátele a změní se třeba také osvětlení.

O to vše se stará už dříve představená funkce Intensity Director. Má dělat prostředí nepředvídatelné a přinášet další vrstvu napětí a výzvy. Jiné momenty, jak dokládá další srovnání s originálem, ale mají naopak být maximálně autentické a odpovídat našim vzpomínkám. V další části videa zase vývojář mluví o tom, že nám prostorový zvuk umožní lépe identifikovat, odkud přichází hrozba, což bude podle Ducharmea důležité zejména ve velkých otevřených lokacích.

Samotné záběry jsou opravdu moc pěkné a stojí za vidění, i kdyby vás povídání tolik nezajímalo. Autoři na každém kroku připomínají, jak jim nová technologie pomohla prohloubit strašidelný zážitek. Celé video je v rozlišení 4K, takže si můžeme udělat opravdu dobrou představu o tom, kam až grafika novinky může dosáhnout.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru