Polské studio CI Games se pochlubilo prvním teaserem na hru Sniper Ghost Warrior Contracts 2 a společně s ním jsme se dočkali i čerstvých screenshotů. Z mrazivé Sibiře se tentokrát vydáváme do mnohem teplejších krajů. Hlavním hrdinou kampaně je námezdní sniper Reaper, který operuje v blízkovýchodní oblasti na hranici Libanonu a Sýrie v srdci nepřátelského území. Odměny jsou tu vysoké, ale riziko také. Jeho úkolem je svrhnout nejmenovanou zločineckou organizaci.
Prozkoumáme v nich pět rozsáhlých oblastí na Blízkém východě. K dispozici tu bude celkem 24 kontraktů a plejáda vedlejších misí.
Vůbec poprvé se Sniper Ghost Warrior zaměřuje na likvidaci cílů na extrémní vzdálenost 1000 metrů a víc. Právě na takový zásah se soustředí i premiérová upoutávka, a to má být rovněž hlavní novinka pokračování. Je to prý něco, po čem komunita už dlouho volala. Autoři slibují tu nejrealističtější simulaci snipera, jakou kdy vytvořili. Hned dvě unikátní singlové kampaně nás pak prověří také ze stealth technik a prozkoumáme v nich pět rozsáhlých oblastí na Blízkém východě. K dispozici tu bude celkem 24 kontraktů a plejáda vedlejších misí.
Ke každé zakázce bude navíc možné se vrátit a splnit ji jiným způsobem ve snaze získat další odměny. V tomto smyslu Sniper Ghost Warrior Contracts 2 navazuje na předchozí hru, která se otevřeně hodně inspirovala sérií Hitman a jejími posledními díly. Samozřejmostí jsou autentické zbraně a další vybavení. A když nebude zbytí, můžete se pustit i do otevřené konfrontace. Ale pozor, nepřátelé mají být chytřejší než dřív. Tým pochopitelně láká i na vylepšenou grafiku.
Podle vývojářů jejich fanoušci ocenili změny, s nimiž přišel předchozí díl. Novinka by měla ještě víc zohlednit přání věrných hráčů. Autoři doslova lákají na to, že své sandboxové mise posouvají na další úroveň. Nové mapy mají být výzvou i pro ostřílené veterány. Zážitek má být navíc intenzivnější díky realistickému zasazení do blízkého roku 2021.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 má vyjít ještě letos v zimě na PC, PS4 a Xbox One. Spuštěn byl i oficiální web, kde najdete pár dalších podrobností. Bude zajímavé sledovat, kdy a jak na Ghost Warriora zareaguje konkurenční série Sniper Elite od britského studia Rebellion, která je však doma v kulisách druhé světové války. I tady se o pokračování už nějakou dobu mluví. A to hned v několika různých verzích.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
SGW: Contracts – když to vezmu z celé série SGW, tak mám celou sérii jak na PC tak i na XBOX. Celá série mě baví ačkoliv první dva díly byly fakt jednoduché hry postavené na nic moc nápadu byly to spíš střílečky než hry s odstřelovačem.
Contracts nebyl až tak realistický, ale baví mě a jelikož jsem si ho právě nedavno koupil taky na Xbox, tak ho hraji stále. Ty mapy jsou dost velké na to, že není třeba absolutně otevřený svět.
Baví mě na tom že je tam ten život o něco větší než co byl původně plánovaný také do SGW 3 a nakonec tam nebyl ale v gameplay traileru právě byl.
Nicméně CONTRACTS i když mě baví a líbí se mi, tak není to až tak můj styl právě tím že ta hra není až tak realistická.
K CI Games – CI Games je nejspíš jediné studio které vyslechne přání svých hráčů a proto jim dost často píšu své nápady na Twitteru, je pravda že se mě osobně i párkrát ptali na nějaké nápady, je to asi i tím že při SGW 3 jsem jim přes email psal všechny bugy které jsem ve hře našel, aby je mohli opravit no byly to tři A4 stránky bugů.
Je blbost aby dávali do hry přání jen podle jednoho člověka, muselo být více lidí co měli přání stejná jako já. Jelikož jsem jim psal aby hru udělali více realističtější, aby hra byla více simulátorem. Taky jsem jim psal že je škoda když jde o odstřelovačskou hru, že se střílí pouze na 200-400 metrů. A taky aby ve hře byly více realistické zbraně, i s reálnými názvy.
A málem bych zapomněl, není to tak dlouho co jsem jim psal že bych byl rád aby ve hře byl COOP režim, dva spojenečtí odstřelovači v kampani by byl taky o něco vyšší level zábavy.
Dneska jsem jim na Twitteru psal, že by mě zajímalo nebo spíš že by mohla být možnost ve hře zavolat si leteckou podporu proti bunkrům a obrněncům. Podle mě je to realističtější než sebou tahat miny. Nic neočekávám, ale pokud by se jim to zalíbilo, tak je asi možné aby ve hře byl nějaký nápad i od jediného člověka.
Mělo by se zapojit více lidí s nápady pro další SGW díl. Protože jedině tak může být hra hodně zábavná. Teda ale aby to byly nápady co se hodí do realistický hry samozřejmě.