Na začátku dubna došlo ke zjištění, že ve Final Fantasy VII Rebirth nebylo možné získat platinovou trofej. Stalo se tak kvůli aktualizaci 1.020, v rámci níž se ve hře objevila chyba, kvůli níž nebylo započítáváno skóre v G-Bike Arcade Simulatoru v jedné z vedlejších misí s názvem Can’t Stop, Won’t Stop. Majitelé krabicové verze mohli s trochou obtíží chybu obejít a k platině se dopracovat, nicméně ti s digitální museli čekat na opravu. Naštěstí je již patch 1.030 k dispozici a tento problém řeší společně s dalšími věcmi.
Hráči se už nemusí obávat, že by jim tato mise narušila cestu za platinou, přičemž i samo Square Enix tuto opravu zmiňuje jako nejdůležitější součást nové aktualizace, přičemž z jejich strany nechybělo ani poděkování za trpělivost. I v případě dosažení potřebného skóre během problémů s jeho započtení je nicméně potřeba úkol a podmínky splnit znovu. Dále vývojáři opravili i bug s další trofejí, kdy i přes splnění nedošlo k získání trofeje Cactuar Crusher, nebo například chybu, kdy se nezvedla úroveň romance navzdory vhodné volbě. Dále se věnovali problémovému načítání, kdy mohlo za některých okolností docházet k chybám, pádům nebo nemožnosti dalšího postupu. Načítání uložených dat z Final Fantasy VII Remake pak nově využívá naposledy uložená načtená data, pokud jich je uloženo více. Rovněž se vývojáři zaměřili na opravy různých audiovizuálních chyb.
Patch 1.030 for Final Fantasy VII Rebirth is now available to download.
The patch contains fixes to bugs including the one which halted progress in the “Can’t Stop Won’t Stop” sidequest.
Thank you for your patience and support! #FF7R pic.twitter.com/pUcWrLBTAN
— FINAL FANTASY VII (@finalfantasyvii) April 11, 2024
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.