branding
Piranha Bytes potvrzují, že se potýkají s problémy

Piranha Bytes potvrzují, že se potýkají s problémy

„Ještě nás neodepisujte!“ hlásají bojovně vývojáři. Německé studio hledá nového partnera

Zdroj: Piranha Bytes
22. 1. 2024

Minulý týden jsme psali o množících se zprávách, které se týkaly německého studia Piranha Bytes, tedy autorů sérií Gothic, Risen a Elex. Situace kolem piraní začala být dosti zvláštní, vývojáři nekomunikovali, redukovali své oficiální webové stránky a němečtí novináři přišli s informacemi, že Piranha Bytes hrozí uzavření a jejich další projekt, jímž měl být Elex III, byl údajně zrušen. Poté se objevily další informace hlásající, že už na podzim chtěla společnost Embracer studio prodat, ale hledalo se řešení společně s úspornými opatřeními. Studio Piranha Bytes se dnes k těmto problémům vyjádřilo a potvrdilo, že se skutečně nachází ve velice svízelné situaci.

„Drazí fanoušci. Ano, je to pravda,“ začíná vydané prohlášení. „My, Piranha Bytes, jsme v obtížné situaci. Koluje teď mnoho zpráv a tohle je naše odpověď: Ještě nás neodepisujte!“ Vývojáři dále zmiňují, že dělají vše, co je v jejich silách, aby mohli pokračovat ve vytváření svých světů a že to je to, pro co jejich srdce bije. „Jsme pevně přesvědčeni, že se nám to podaří. O nápady a kreativní mysl není nouze! Buďte si jisti, že budeme stát při sobě, ať se děje cokoliv,“ pokračují v pozitivním, ba až bojovném duchu. V závěru dodávají, že se nyní plně soustředí na to, aby našli partnera pro svůj projekt, čímž se potvrzuje, že studio skutečně hledá kupce, aby mohli pokračovat mimo Embracer, který je skrze THQ Nordic vlastní. „Jakmile bude něco nového, ozveme se vám. Děkujeme za vaši podporu,“ zakončili prohlášení.

Vzhledem k množství informací z různých zdrojů i nejasnostem s projekty a obdrženými dotacemi, nebylo pochyb, že se uvnitř studia něco děje. Nyní zůstává otázkou, zda se piraním skutečně podaří zabojovat a zápas o své přežití vyhrají, a jak to nakonec dopadne i se spekulovaným Elexem III. Více se můžete dočíst v našem předchozím článku.

Nahlásit chybu v článku

11

Napsat komentář

Další články
Nahoru