array(49) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(15) "1743079367:9383"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(4) "9383"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "227915"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(101) "Desáté výročí vývojáři oslavili patchem a zajímavým oznámením. Dočkáme se ještě letos"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20250327"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "278"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"6932ac0a-58f4-4ed2-b4bc-68fbfa33e4a3","external_id":"dde00949-0b9f-c2e5-decf-c524aff1ebff","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_pageview_20250328"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "119"
}
["_pageview_20250329"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "23"
}
["_pageview_20250330"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "13"
}
["_pageview_20250331"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
}
První Pillars of Eternity jsou tu s námi už 10 let, což však nebrání tomu, aby se hra po takové době dočkala novinek, i když mají v současnosti vývojáři plné ruce práce s jinými projekty. Do hry právě v den desátého výročí 26. března dorazil nový patch s opravou chyb, ale kromě toho studio Obsidian Entertainment oznámilo, že do svého klasického RPG ze staré školy přidají nový tahový režim, na kterém momentálně pracují. Zatím nevíme, kdy přesně tahové souboje do prvního Pillars of Eternity dorazí, prozatím je každopádně máme vyhlížet někdy později v letošním roce.
Na oficiálním fóru Obsidianu se od vývojářů objevil nový příspěvek shrnující úpravy a opravy ve hře, aby vše v rámci patche vyladili, vybalancovali i trochu vylepšili stran vizuální stránky. „Ale to není vše – na obzoru máme něco speciálního,“ upozorňují hned vývojáři ještě před výčtem jednotlivých bodů a změn ve hře. „Jsme nadšeni, že můžeme prozkoumat tento nový způsob střetů v Pillars of Eternity, a vaše zpětná vazba pomůže utvářet jejich budoucnost,“ píší vývojáři s tím, že hráči dostanou možnost tuto novou funkci v podobě tahových soubojů sami otestovat. Zatím bohužel nebyli konkrétní, více informací slibují dodat až časem prostřednictvím sociálních sítí studia nebo discordového serveru.
Tahové souboje byly dodatečně přidány už do pokračování Pillars of Eternity II: Deadfire z roku 2018, kam se dostaly prostřednictvím aktualizace o rok později. U jedničky to ale po takové době asi čekal málokdo. Tak uvidíme, jak to bude fungovat zde, až budou vývojáři připraveni se pochlubit prvními výsledky a pustit je mezi hráče. Rozhodně se ale nedá říct, že by se v Obsidianu vývojáři nudili a neměli co na práci, jelikož nedávno se do světa Pillars of Eternity vrátili v únoru vydaném Avowed a kromě toho pracují i na The Outer Worlds 2.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.