Šéf společnosti Paradox Interactive Fredrik Wester prohlásil v rozhovoru pro Nyhetsbyrån Direkt, že poté, co projekt Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 odebrali vývojářům ze studia Hardsuit Labs, vážně uvažovali, že hru zruší. “V té době jsme byli připraveni úplně zastavit vývoj,” prohlásil. Nicméně nakonec se rozhodli v práci pokračovat.
Nadále však vydavatel nechce prozradit, kdo se po Hardsuit Labs ujal tohoto úkolu. Wester jen prozradil, že se jedná o velmi renomovaného a talentovaného vývojáře, který v minulosti vytvořil řadu různých her. Práce nicméně nebude muset začít úplně od nuly, ujistil přitom. Navzdory četným spekulacím Wester říká, že většinu odvedené práce bude moci nový tým zužitkovat.
Když autor článku nadhodí, že se spekuluje až o roce 2023, odpoví Wester, že by se dalo říct, že před sebou mají ještě nějaký čas.
Paradox, který nyní vlastní práva na značky World of Darkness, chce s Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 prorazit na poli RPG. Až dosud se přitom společnost specializovala převážně na strategie. Zda se v novém žánru skutečně nakonec zabydlí, záleží podle Westera i na tom, jak si Bloodlines 2 povedou. Další investice do RPG tak nepochybně závisí na úspěchu upírů.
Wester ale současně říká, že plány okolo Bloodlines 2 ovlivnily odchody zaměstnanců i pandemie koronaviru. Hru zpozdila i podpora konzolí nové generace. Plán dělat další hry ze světa World of Darkness platí, Paradox je na tomto poli velmi aktivní. Ale je možné, že další tituly budou vznikat spíš formou licencí, kterou firma svěří dalším vývojářům. “Začneme se trochu více zajímat o to, kdo jsou aktivní partneři, kteří chtějí začít pracovat na našich IP World of Darkness. Musíme si položit otázku, jak budeme značku a vesmír rozvíjet, zda bychom se neměli podílet na financování, jak pracovat s licencemi a podobně,” uvedl Fredrik Wester.
A kdy vlastně Bloodlines 2 mohou fanoušci očekávat? Takové předpovědi se šéf Pradoxu podle očekávání vyhýbá. Když autor článku nadhodí, že se spekuluje až o roce 2023, odpoví Wester, že by se dalo říct, že před sebou mají ještě nějaký čas. Odstavení Hardsuit Labs od projektu oznámil Paradox letos v únoru. Více podrobností najdete v našich starších článcích.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.