branding

Otázky a odpovědi

Na webu jsem narazil na chybu, kam ji mám nahlásit?

Ještě před nahlášením vám samozřejmě musíme poděkovat – vaším testováním můžeme vychytat a odhalit to, co bez běžného provozu třeba vůbec nemuselo přijít na přetřes a věřte, že jakoukoliv připomínkou se zabýváme a vyhodnocujeme ji. V ideálním případě nám tedy můžete poslat mail na adresu [email protected], pokud k problému (bude-li to žádoucí) připojíte i screenshot, máte od nás díky s pochvalou. Jinak ale sjíždíme všechny kanály, takže můžete psát libovolně na Discord, Facebook nebo Twitter a hned, jak budeme mít chvilku, k vašemu postřehu se vyjádříme.

Plánujete do budoucna i vlastní studio?

Rozhodně nechceme nic takového vyloučit, ale momentálně jsme s naším zázemím spokojení a ve studiu máme vše, co k práci potřebujeme.

Proč nevycházejí všechna vaše videa také v podobě podcastů stejně jako vidcast?

Ani u vidcastu jsme se nerozhodli pro audio verzi snadno a hned. Naším cílem je u tak mladého projektu, jakým Vortex bezesporu je, netříštit sledovanost a mít co nejlepší přehled ve statistikách. U tak dlouhého formátu měla ale čistě zvuková alternativa smysl, a tak vychází se zpožděním, aby nekanibalizovala video, kterému jinak věnujeme spoustu práce i v postprodukci. O audio verzích dalších formátů zatím neuvažujeme, ale ani je jednoznačně nezavrhujeme.

Plánujete možnost přepínaní bílého pozadí za nějaký tmavší pro čtení článku ve večerních hodinách?

Zatím jsme o ničem takovém neuvažovali, ale současně je možné, že se i takové vylepšení může časem objevit, pokud bychom zjistili, že je po něm větší poptávka.

Mohu vás nějak finančně podpořit? Máte donate program?

Moc si vážíme takového zájmu, ale v tuto chvíli nežádáme žádnou formu finanční podpory od našich diváků a čtenářů. Nevylučujeme, že se to může jednoho dne změnit, a moc nás těší, že jste ochotní na chod Vortexu tak velkoryse sami přispět. Ale vnímáme to i jako velký závazek, kterému je třeba dostát. Největší podporu tak pro nás v současné chvíli představuje, když navštěvujete náš web, sledujete naše videa a sdílíte náš obsah, aby se dostal k co nejvíce lidem.

Chtěl bych se zeptat, jak dlouho trvá, než natočíte jeden novinkový souhrn?

Natočit novinky je celkem složitý proces. Nejdříve Zdeněk s Jirkou vyberou všechna témata, která sbírají uplynulé dva dny od předchozího souhrnu. Pak navzájem porovnají, co jim oběma přišlo relevantní, následně rozdělí, kdo zpracuje jaké téma a na několik desítek minut se odmlčí, aby zjistili všechno, co se o daných tématech zjistit dá. Následně usednou do oblíbených křesel, natočí video a poté dojde na střih, který zahrnuje také relevantní videa a další obrazové materiály, aby i ti, kdo video i sledují (nikoliv pouze poslouchají), nesledovali 40 minut jen dvě mluvící hlavy.