branding
Objevily se informace o zrušené CoD live service zombie hře

Objevily se nové informace o zrušené CoD zombie hře

Bývalý vývojář popsal „Project Zed“ a jeho vizi. Mělo dojít na boj v aréně i otevřeném světě

Zdroj: Activision

Letos v lednu jsme se z životopisu někdejšího hlavního designéra Michaela Gummelta dozvěděli, že ve studiu Raven Software vznikal samostatný live service titul vycházející z oblíbeného režimu zombie v Call of Duty. Tento projekt údajně vznikal v letech 2011 a 2012, přičemž s ním měli vývojáři velké ambice, ale nakonec byl zrušen. YouTuberka vystupující pod přezdívkou Glitching Queen a zaměřující se na Call of Duty se chtěla o tomto projektu dozvědět více, a proto usilovala o rozhovor s Gummeltem, k němuž nyní došlo. Ve dvacetiminutovém videu se tak dozvídáme celou řadu dalších podrobností.

Ačkoli se na hře pracovalo v průběhu dvou let, nikdy se projekt nedostal do plné produkce a fáze vývoje a byl zrušen už v zárodku během příprav a vytváření game design dokumentace. Raven Software se k práci na „Project Zed“, jak mu bylo přezdíváno, údajně dostali kvůli zákulisním problémům v Treyarchu před vydáním Call of Duty: Black Ops II, proto byl projekt nakonec nabídnut právě jim. Zombie hra byla zamýšlena jako free to play a experimentální live service titul. „Project Zed“ měl v sobě kombinovat to nejlepší ze zombies a multiplayeru v Call of Duty, k čemuž se měl připojit i mikrotransakční model z Call of Duty: Online a pravidelné přidávání nového obsahu v rámci sezón.

Hlavní myšlenkou bylo pochopitelně rozšířit a ještě více rozvinout hratelnost i téma režimu zombie. Akce měla být rychlá a zábavná s důrazem na kooperaci, přičemž by bylo možné hrát až ve čtyřech hráčích. Hra navíc měla cílit na běžného hráče a co nejširší okruh hráčů. Začátek hry měl být v kruhové aréně ve stylu Mad Maxe, kde by se hráči se zombie popasovali jako gladiátoři. Z té by však nakonec utekli a vydali se bojovat se zombies do otevřeného světa a získávat za to odměny, přičemž z části mělo jít o útoky ve vlnách. Svou postavu by zároveň bylo možné přizpůsobovat.

Treyarch měl nicméně později chtít projekt zpět a naopak nechtěl konkurenci, což už bylo naznačováno v lednu v již zmíněném životopisu, ačkoli nebyl Treyarch konkrétně zmíněn. Gummelt rovněž navzdory spekulacím uvedl, že žádné další samostatné zombie hry nebyly v plánu.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru