Vyšel nový update pro Gran Turismo 7, na který otec série Kazunori Jamauči lákal už o víkendu. Spekulace se potvrdily a dozvěděli jsme se i to, co nás čeká kromě rozšíření vozového parku. Začněme ale už tradičně ve virtuální garáži. To podstatné víte už z naší předchozí zprávy. Do GT7 dorazila tři nová auta – Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo, Genesis X Gran Berlinetta Vision Gran Turismo Concept a Suzuki Jimny XC z roku 2018. Víc o dvojici konceptu i japonském mikro SUV jsme psali už naposledy.
Za zmínku snad stojí nabídka, kterou ale zřejmě v praxi jen málo z nás využije. “Ti, kteří si zakoupí limitovaný model hodinek s chronografem Bulgari Aluminum Gran Turismo a zaregistrují se prostřednictvím QR kódu, obdrží tento vůz jako bezplatný dárek s předstihem před oficiálním vydáním. Vůz bude poté možné zakoupit v sekci Brand Central koncem února,” lákají Polyphony Digital.
Zdroj: Polyphony Digital
Do kavárny v hlavním menu přibyla dvě nová extra menu. Jejich názvy – Sbírka: Nissan Motorsports a Sbírka: Dodge – jsou zcela výmluvné. Rozrostla se také sekce Světových tratí o nové závody. V návaznosti na aktuální novinky v garáži se můžete pustit do Jimny Cupu a Vision Gran Turismo Trophy. Jimny Cup vás vezme na tratě Sardegna, Willow Springs a Lake Louise. Vision Gran Turismo Trophy je situovaná na okruhy Tokyo Expressway a Monza.
Fotografický režim Scapes se rozrostl už tradičně o další nové oblasti. Další podrobnosti o updatu 1.42 pak přináší kompletní seznam změn a aktualizací, který se věnuje i dílčím menším novinkám. Do kavárny například přibyly nové sady rozhovorů s automobilovými návrháři a dalšími osobnostmi. Zobrazí se v závislosti na tom, který vůz zrovna používáte. Konkrétní seznam nových komentářů najdete na oficiálním webu. Bohužel jsme se ale tentokrát nedočkali žádné nové tratě, což je trochu škoda.
Kupoĺval jsem ps5 jen kvůli GT. A nechápu co žene vývojáře do téhle hry cokoli dále přidávat. Se simulátorem to nemá absolutně nic společného. Jízdní model jak za krále klacka. Jako byste jezdili po kolejích. Žádná fyzika tratí. Brždění do zatáček vás posíla do smyku jako byste zatáhli za ruční brzdu absolutně nesmyslně, Force feedback absolutně otřesný. Věděl jsem že to není asseto corsa ale zas takový propadák jsem taky nečekal..Tolik práce co si s tím vývojáři dali a tak to zabili tím co dělá závodění závoděním že mi to přijde až bizární. VR je bomba. Ale na monitoru bych to vypnul asi po první hodině hraní. Jinak za mě FORZA MOTORSPORT má daleko reálnější jízdní model i FORCE FEEDBACK. Zvukově se ale GT 7 docela povedlo to za mě má GT7 lepší ne forza.
Mně to potěšilo. V reálném světě je Suzuki Jimny velmi kvalitní auto a ve hrách se objeví jen velmi vzácně.
Samozřejmě že by mi nevadilo kdyby se objevila i nějaká nová trať, ale myslím si že i tak je v GT7 tratí dost. Hlavní verze okruhu + jejich varianty. Když už by se mělo něco ve hře opravdu zlepšit, tak jsou to penalizace ve sport modu – ty jsou dost diskutabilní už od GT Sport. Zlepšit také určování pneumatik pro závody ve sport modu – když Kazunori Yamauchi chce GT označovat za real drive simulátor, tak by si měl uvědomit že na závod se v reálném světě volí vždy nejlepší varianta pneumatik. Reálné F1 nenasadí přechodné nebo mokré kola, když je slunečno a nejlepší volbou je měkká nebo střední pneumatika. Jako příklad to je sice mírně přehnané, ale výstižné k tomu jak to ve sport modu v GT Sport fungovalo a v GT7 funguje.
Sklamanie. Tá hra by si zaslúžila konečne aj nejaké nové trate a nie iba 2 nové typy pretekov. Myslím, že onedlho ich Forza vo veľkom predbehne a budú ponúkať toho oveľa viac. Ale platí aj, že kvantita nie je všetko.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Samozřejmě že by mi nevadilo kdyby se objevila i nějaká nová trať, ale myslím si že i tak je v GT7 tratí dost. Hlavní verze okruhu + jejich varianty. Když už by se mělo něco ve hře opravdu zlepšit, tak jsou to penalizace ve sport modu – ty jsou dost diskutabilní už od GT Sport. Zlepšit také určování pneumatik pro závody ve sport modu – když Kazunori Yamauchi chce GT označovat za real drive simulátor, tak by si měl uvědomit že na závod se v reálném světě volí vždy nejlepší varianta pneumatik. Reálné F1 nenasadí přechodné nebo mokré kola, když je slunečno a nejlepší volbou je měkká nebo střední pneumatika. Jako příklad to je sice mírně přehnané, ale výstižné k tomu jak to ve sport modu v GT Sport fungovalo a v GT7 funguje.