Nedávno jsme se měli možnost v Doomovi projít galerií umění a teď pro změnu navštívíme postapokalyptickou pustinu, respektive svět Falloutu. Minulý týden vyšla modifikace Fallout: Vault 666 pro Doom II, kterou vytvořil Carl Asami.
Úkolem hráče je vstoupit do titulního vaultu a najít tu vodní čip. Tady na vás už číhají oblíbení zplozenci pekla. Naštěstí vám podá pomocnou tlapku věrný německý ovčák Dogmeat. K dispozici budete mít nové zbraně, nechybí ani další populární rekvizity nebo dabing. A na samém konci pak číhá boss s několika fázemi. Na cestě vás budou provázet nové textury nebo hudba. A dokonce by měla hra nabízet víc konců. V mnoha směrech je to ale zjevně i velká nadsázka. Ostatně stačí se podívat jen na intro.
Carl Asami prozradil, že jeho původním cílem bylo vytvořit malou mapu, aby pobavil bratry a přátele. Měla to být skromná jednoduchá věc, kterou půjde dokončit za pět až deset minut. Začal se čtvercovou místností a vanilla texturami. A pak už si to určitě dokážete sami představit… Každopádně to vše skončilo jako mnohem ambicióznější projekt, který se neustále vylepšoval, předělával a doplňoval.
Zdroj: Carl Asami
Autor otevřeně přiznává, že si vypůjčil nebo se inspiroval jinými nápady, ale je pyšný na to, že projekt dotáhl do konce. Pomohl mu, když se sám cítil pod psa, naučil se podle svých slov hodně o game designu i o tom, jak je důležité vědět, kdy přestat. Polovinu nápadů tak nakonec zahodil včetně dalších nepřátel, oblastí nebo společníka s vlastními dialogy. Naznačil přitom, že by se jednou mohl ke stejnému tématu zase vrátit, ale teď se Carl Asami do své první hry v GameMakeru.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.