branding
Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf), Electronic Arts, Nový Dragon Age: Dreadwolf už lze dohrát

Nový Dragon Age: Dreadwolf už lze dohrát

Vývojáři z BioWare mají funkční alfaverzi. Do vydání ale patrně zbývá ještě dlouhá doba

Zdroj: Electronic Arts
27. 10. 2022
Název: Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 31. 10. 2024

Pokud se řadíte k fanouškům série Dragon Age a rádi byste si vychutnali další pokračování, už dopředu vás s odvoláním na slova generálního manažera studia BioWare Garyho McKaye musíme varovat. Hra ještě není připravená k tomu, aby mohla konečně dorazit a vývojáři ještě nejsou připravení k rozsáhlejším veřejným ukázkám. Nový blog na oficiálních stránkách série, který navazuje na únorový článek, však přichází s potvrzením, že hru už lze v tuto chvíli odehrát od začátku do konce, čímž byl naplněn milník v podobě alfaverze.

„Poprvé si můžeme užít celou hru, od úvodní části první mise až do samého konce,“ uvedl McKay a doplnil, že testeři mohou vidět, slyšet, cítit a hrát Dragon Age: Dreadwolf coby celek. Neznamená to ale z druhé strany, že by hra byla dokončená a dál nenápadně připomíná nedávný incident, který se strhl kolem úniků videí z rozpracované verze Grand Theft Auto VI. Ačkoliv se mnozí diskutující domnívali, že „grafika se dělá jako první“, i v případě Dragon Age: Dreadwolf McKay potvrzuje, že právě nyní se mohou konečně začít věnovat vizuální stránce hry a snažit se dostat grafiku do finální podoby.

Vývojáři se budou rovněž dále zabývat herními mechanismy, které nepochybně projdou v nadcházejících měsících změnami tak, jak se bude zážitek rýsovat během testování. Na něm se přitom nepodílí pouze zaměstnanci BioWare či najatí testeři, ale také vybraní členové komunity, podobně jako je tomu v případě Electronic Arts například u remaku Dead Space. „Názory na hru, které získáme z různých zdrojů, nám dají ten nejlepší možný vhled do věcí, nad kterými je nutné ještě strávit nějaký čas ve snaze vylepšit celkový zážitek,“ vysvětluje generální manažer studia.

Společně s tím bude tým v BioWare vyhodnocovat tempo hry, vývoj vztahů mezi postavami nebo způsob, jakým hráč postupuje s hlavním hrdinou na vyšší úroveň. Do toho je nutné přimíchat i okolnosti týkající se příběhu, který byl a nepochybně i nadále bude pro Dragon Age stěžejní a ladit dialogy, cutscény i dojem z celé cesty napříč připraveným dějem čtvrtého dílu oblíbené ságy. „Dostat se až do alfaverze je výsledkem obrovského úsilí celého týmu a dosažení tohoto milníku bereme jako příležitost k oslavám,“ řekl také McKay a prozradil, že v BioWare skutečně proběhla party zaměstnanců, na které se prezentovala současná podoba očekávaného RPG.

V závěru svého článku pak Gary McKay připomíná, že Dreadwolf není to jediné, čím se studio BioWare zabývá. Připomíná, že další tým usilovně pracuje na novém pokračování série Mass Effect a láká na blížící se svátek dne N7, připadajícího pochopitelně na 7. listopad. Těžko říct, co můžeme očekávat, ale máme za to, že si lidé z BioWare nenechají ujít příležitost, aby se podělili o nějakou aktualitu a třeba i sdíleli další obrázek, o jehož významu budou moci fanoušci zase několik dní přemýšlet.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru