Máme za sebou velmi náročný týden, která se vlastně stává takovým pomyslným odrazovým můstkem k dalším a ještě náročnějším týdnům. Ty se ponesou ve znamení testování konzolí nové generace a první várky next-gen her. Držte nám palce, abychom to společně zvládli, protože náš miniaturní tým čeká spousta práce. Krásné práce, ale náročné…
01:06 - Ubisoft musel odložit velkou část svých her. Později vyjde Far Cry 6, R6 Quarantine i Avatar. A co Skull & Bones a Beyond Good and Evil 2?
07:36 - Haptickou zpětnou vazbu i adaptivní triggery lze vypnout. Budoucnost VR je ještě roky vzdálená, říká Jim Ryan. Šéf PlayStationu ale technologii věří
13:58 - Všechny first party hry vydáme na PC a Game Pass nechceme zdražovat, říká Phil Spencer. Todd Howard z Bethesdy si neumí představit, že by The Elder Scrolls VI vyšlo jen na Xboxu
20:23 - Architekturu RDNA 2 od AMD v nex-gen konzolích nabídne jen Microsoft u Series X a S
24:17 - O barevné bočnice pro PS5 je obrovský zájem, ale má to háček. Neoficiální příslušenství muselo změnit název. V tuto chvíli hlásí e-shop, že mají vyprodáno
28:23 - Remake Demon's Souls nepřidá žádný důležitý obsah. Vývojáři chtějí zůstat co nejblíž původnímu zážitku. Počítají i se zachováním některých bugů
36:22 - Call of Duty: Black Ops Cold War na PC z disku ukousne až 250 GB. V prosinci se studená válka promítne do režimu Warzone, ale nová mapa přijde prý až příští rok
38:37 - Šéf studia CD Projekt RED si sype popel na hlavu. Omluvil se za to, že prohlásil, že crunch v týmu není zase tak hrozný
42:43 - Film Uncharted je natočený a může zamířit do postprodukce. Nový Tomb Raider se naopak ještě nezačal natáčet a odkládá se
45:51 - Zdá se, že další hrou od studia Motive, které vytvořilo Star Wars: Squadrons, budou opět Hvězdné války
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Kupříkladu postava ve 3rd person adventuře bude mít nejvyšší prioritu, ale když se rozeběhne, tak okolí schované v motion bluru bude vykresleno v horší kvalitě. Totéž lze aplikovat na objekty v tmavých stínech. Je to něco jako ztrátová komprese ve videu nebo na fotce. Šetří výkon (data) při zachování teoreticky stejné obrazové kvality.
To rozdělení bloků vypadá nějak takhle https://developer.nvidia.com/sites/default/files/akamai/VRWorks/images/vrs_grids_car_002.png, ve skutečnosti těch čtvercových bloků budou tisíce.