Další týden je za námi, ale víkendovou propustku nedostanete dřív, než zhlédnete páteční novinkový souhrn. Povídali jsme si ještě jednou o BioWare, zabrousili do vod virtuální reality, která se zpřístupní v Super Mario Odyssey i poslední Zeldě a vysvětlili situaci kolem Alana Wakea 2, o kterém vývojáři z Remedy znovu promluvili. Pokud vás velké kauzy neberou, máme pro vás i zajímavé tipy na hry, které jsou tak trochu pod radarem a na jednu z nich dohlíží slavný italský režisér hororů Dario Argento. Jinými slovy – věříme, že si znovu vyberete to, co vás zajímá.
00:53 - Draugen je nová mysteriózní hra Ragnara Tørnquista. Už v květnu vychází norská historická “adventura” od autorů The Longest Journey
06:19 - Studio BioWare má podle generálního manažera problém. Chtěl jsem vytvořit místo, kde budete šťastní a nezvládl jsem to, píše Casey Hudson
12:26 - Ubisoft ukončí prodej fyzických add-onů pro Starlink. Podpora přesto nekončí a chystá se velký bezplatný update
17:22 - Borderlands 3 vyjdou 13. září exkluzivně na Epic Games Store. Hra bude podporovat split-screen na konzolích a pravděpodobně i cross-play multiplayer
21:33 - 3dRudder je nový ovladač pro PSVR s certifikátem od Sony. Místo analogovou páčkou budete ve hře chodit díky speciální podložce
25:08 - Herní řetězec GameStop je ve ztrátě 673 milionů dolarů. Poptávka po krabičkách a bazarových hrách klesá, blíží se jejich definitivní zánik?
32:12 - Korejská ratingová komise počítá s Octopath Traveller na PC. Super Meat Boy Forever se odkládá a na Macu si už můžete zahrát Black Ops 3
36:42 - Vývojář Celeste Matt Thorson má nápad, jak by mohli autoři Sekira snížit obtížnost
42:04 - Slavný režisér Dario Argento dohlíží na nový horor. Autoři strašidelné hry Dreadful Bond učinili z italského filmaře svého poradce
48:48 - Battlefield V přináší prémiovou měnu. Koupit si můžete nové skiny, později přibudou i postavy a balíčky, urychlující progres
52:43 - Papírové VR Labo pro Nintendo Switch bude fungovat i se Super Mario Odyssey a poslední Zeldou. Bude na to ale stačit výkon konzole?
58:09 - Původní PC verze Minecraftu překonala další velký milník - hru si už koupilo přes 30 milionů hráčů
59:54 - Vývojáři z Remedy znovu naznačili, že se už nejednou zabývali vývojem Alan Wake 2. Potvrzují rovněž, ze na značku vlastní práva, nikoliv však na její vydání
01:04:10 - Stal se Gabe Newell potichu modelem? Jeho obličej prodává v Číně pánské boxerky velikost 4XL
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
DS bylo těžké, než si člověk zvykl na dané mechaniky a potrénoval trpělivost. I proto jsem rád, že u Sekira tyto mechaniky upravili a je tedy opět těžké i pro veterány DS. Hráči začali kdysi DS hrát, aby vyzkoušeli nebo potvrdili, že na to taky mají. Rostla komunita a obsah na Wiki. Někteří hráči se začali na YT předvádět jak až moc dobří jsou. DS přešel do širokého povědomí. Tohle všechno by se nebýt jednotné vysoké obtížnosti nestalo. DS se stalo pojmem, určitým měřítkem.
Já jen doufám, že From Software Sekira neupraví a i nadále bude dělat i takovéto hry pro specifické publikum. Proč by měl být hrou pro všechny? Zase jen kvůli penězům? Máme snad všem přístupné a pro všechny pochopitelné filmy nebo knihy?
A jen abyste věděli, nejsem hardcore fanoušek FromSoftware a jejich her, hrál jsem jen DS1 a u ostatních jsem zvolil možnost bé.