Společnost Activision uspořádala v průběhu noci rozpravu s investory nad výsledky hospodaření v uplynulém čtvrtletí finančního roku a naznačila své plány do budoucna. Týkají se například cenotvorby next-gen titulů, dlouhodobé strategie kolem mobilních her, kterou pohání úspěch Call od Duty: Mobile s více než 250 miliony hráči, nebo přístupu k vydávání nového obsahu k již uvedeným titulům. I tady padla zmínka o Call od Duty, konkrétně o battle royale režimu Warzone, jenž slouží Activisionu jako příklad modelové live service hry, na jejíž základech chtějí výhledově stavět a kde s největší pravděpodobností představí letošní díl série.
Ano, konečně, po vyčerpávajících spekulacích fanoušků a insiderů lidé z Activisionu poprvé oficiálně promluvili o chystaném pokračování Call od Duty a potvrdili, že na něm pracují studia Treyarch a Raven Software. „Připravují další prémiovou hru, jsme z ní pochopitelně nadšení a máme za to, že si ji fanoušci doopravdy zamilují,“ řekl investorům prezident Activisionu Robert Kostich. „Hra vypadá neuvěřitelně a už teď se u hraní kampaně a online módů skvěle bavíme,“ dodává Kostich a jednotlivě potvrzuje, o čem už jsou hráči ve velké míře přesvědčeni. Tedy že nové Call of Duty, s nejvyšší pravděpodobností pokračování Black Ops, bude mít singleplayerovou část a vlastní multiplayer, ve kterém by neměl chybět ani zombie mód.
Provázání Modern Warfare a Warzone je velmi těsné, což je pro komunitu důležité a nejinak tomu bude v případě budoucích prémiových her ze série Call of Duty.
Co se týče režimu battle royale, Activision nehodlá experimentovat a bude pokračovat v podpoře Warzone, který se momentálně ocitl na prahu páté sezóny. Jeho spojení s novým Call of Duty už dříve potvrdili vývojáři z Infinity Ward a mluvil o něm i Robert Kostich. „Provázání Modern Warfare a Warzone je velmi těsné, což je pro komunitu důležité a nejinak tomu bude v případě budoucích prémiových her [ze série Call od Duty],“ řekl prezident Activisionu investorům. Slíbil také, že se hráči mohou těšit na spoustu nového obsahu a přiblížení celého zážitku k novému Call od Duty, čehož může být dosaženo například úplně novou mapou, stejně jako dílčími změny přímo ve hře. Téměř jisté pak je, že se představení letošního CoD dočkáme právě ve Warzone.
„Tento mód nás přiměl k přehodnocení toho, jak, kdy a hlavně kde můžeme oznámit nadcházející tituly. Nemůžu se dočkat, až to všechno budeme moci sdílet s komunitou, čeká je něco úplně nového a odlišného, než kdykoliv předtím,“ láká Kostich. Hráči se podle jeho slov dočkají poměrně brzy, což poukazuje na možnost spustit marketingovou kampaň například v souvislosti se show Opening Night Life Geoffa Keighleyho v rámci online formy letošního Gamescomu, případně k tomu využít některou další z připravovaných eventů Sony, či Microsoftu. Vzhledem k předchozí spolupráci bychom tipovali druhou ze zmiňovaných společností, připomínáme ale, že zítřejší stream State of Play nemá být „nic velkého” a mluvit se na něm má například o hrách pro PSVR či menších titulech určených pro stále ještě aktuální PlayStation 4.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.