branding
Call of Duty: Black Ops Cold War, Activision, Nové Call of Duty bude zřejmě odhaleno příští pondělí

Nové Call of Duty bude zřejmě odhaleno příští pondělí

Insideři obdrželi tajemné bedny od Activisionu. Představení hry očekáváme ve Warzone

Zdroj: CharlieIntel
7. 8. 2020

Na konto letošního dílu Call of Duty jsme toho na Vortexu řekli a napsali opravdu hodně. Ostatně, stačí se podívat na naší kartu téhle dosud neoznámené hry, případně projít novinkové souhrny a zjistíte spoustu informací o možném návratu Black Ops, zasazení do období studené války, případně války ve Vietnamu. Až do nedávného zveřejnění finančních výsledků jsme ale mohli nad novým Call of Duty pouze spekulovat a jsme upřímně rádi, že se období nejasností konečně blíží ke konci. Zástupci Activisionu začátkem týdne potvrdili, že hra vzniká ve studiích Treyarch, resp. Raven Software a naznačili, že by její představení mohlo proběhnout ve Warzone. Na základě nejnovějších informací pak víme, že k dalšímu posunu dojde příští pondělí v 18 hodin našeho času, kdy budou moci vybraní insideři otevřít tajemné dřevěné krabice, které od Activisionu obdrželi.

Jeden z prvních, kdo se s přijetím nečekané zásilky podělil na sociálních sítích, byl insider vystupující pod přezdívkou CharlieIntel. V minulosti mnohokrát mluvil o sérii Call of Duty, stal se důvěryhodným zdrojem informací a často mluvil o konkrétních prvcích jednotlivých dílů série, než byly oficiálně představeny. Přesto, anebo právě proto se jej Activision rozhodl zapojit do marketingové kampaně a odeslal mu černou dřevěnou krabici se zámkem a krátkým vzkazem: „Neotevírej tuhle bednu do 10. srpna 2020 – 12 hodin východního času.“ CharlieIntel pak dodal, že součástí zásilky byl ještě jeden vzkaz s telefonním číslem, na které má v pondělí odeslat esemeskou číslo krabice – 406-59724 – proti které obdrží kód zámku. Co je uvnitř, tak zatím můžeme pouze hádat, téměř jisté však je, že zásilce předcházel i podpis smlouvy o mlčenlivosti, a proto ani CharlieIntel, ani další insideři neotevřou krabici předčasně, případně se do pondělí nebudou zmiňovat o jejím obsahu.

Indicie, že Warzone poslouží i neherním způsobem coby silný marketingový nástroj, přicházely už před několika měsíci.

Zároveň nejsme úplně přesvědčeni, že by v pondělí večer mělo dojít na víc než oficiální odhalení dalších náznaků a pozvánky ke sledování plnohodnotného představení ve Warzone. Vzhledem k předchozím pochvalným vyjádření prezidenta Activisionu Roberta Kostiche je téměř jisté, že budou chtít vývojáři populární battle royale režim využít podobně jako činí lidé z Epic Games prostřednictvím Fortnitu a očekáváme akci pro statisíce lidí. Indicie, že Warzone poslouží i neherním způsobem coby silný marketingový nástroj, ostatně přicházely už dřív, když se hráči snažili dostat do uzamčených bunkrů a načerpat první možné informace o letošním dílu. Nezbývá tedy, než ještě pár dnů počkat a pak – konečně – mluvit o Call of Duty 2020 konkrétně.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru