Na konto letošního dílu Call of Duty jsme toho na Vortexu řekli a napsali opravdu hodně. Ostatně, stačí se podívat na naší kartu téhle dosud neoznámené hry, případně projít novinkové souhrny a zjistíte spoustu informací o možném návratu Black Ops, zasazení do období studené války, případně války ve Vietnamu. Až do nedávného zveřejnění finančních výsledků jsme ale mohli nad novým Call of Duty pouze spekulovat a jsme upřímně rádi, že se období nejasností konečně blíží ke konci. Zástupci Activisionu začátkem týdne potvrdili, že hra vzniká ve studiích Treyarch, resp. Raven Software a naznačili, že by její představení mohlo proběhnout ve Warzone. Na základě nejnovějších informací pak víme, že k dalšímu posunu dojde příští pondělí v 18 hodin našeho času, kdy budou moci vybraní insideři otevřít tajemné dřevěné krabice, které od Activisionu obdrželi.
So………. 👁
This just arrived from Activision.
“Do not open this crate until August 10 at 12PM ET.” 🤔🧐 pic.twitter.com/scFTmAMZlt
— Call of Duty News (@charlieINTEL) August 6, 2020
Jeden z prvních, kdo se s přijetím nečekané zásilky podělil na sociálních sítích, byl insider vystupující pod přezdívkou CharlieIntel. V minulosti mnohokrát mluvil o sérii Call of Duty, stal se důvěryhodným zdrojem informací a často mluvil o konkrétních prvcích jednotlivých dílů série, než byly oficiálně představeny. Přesto, anebo právě proto se jej Activision rozhodl zapojit do marketingové kampaně a odeslal mu černou dřevěnou krabici se zámkem a krátkým vzkazem: „Neotevírej tuhle bednu do 10. srpna 2020 – 12 hodin východního času.“ CharlieIntel pak dodal, že součástí zásilky byl ještě jeden vzkaz s telefonním číslem, na které má v pondělí odeslat esemeskou číslo krabice – 406-59724 – proti které obdrží kód zámku. Co je uvnitř, tak zatím můžeme pouze hádat, téměř jisté však je, že zásilce předcházel i podpis smlouvy o mlčenlivosti, a proto ani CharlieIntel, ani další insideři neotevřou krabici předčasně, případně se do pondělí nebudou zmiňovat o jejím obsahu.
Indicie, že Warzone poslouží i neherním způsobem coby silný marketingový nástroj, přicházely už před několika měsíci.
Zároveň nejsme úplně přesvědčeni, že by v pondělí večer mělo dojít na víc než oficiální odhalení dalších náznaků a pozvánky ke sledování plnohodnotného představení ve Warzone. Vzhledem k předchozím pochvalným vyjádření prezidenta Activisionu Roberta Kostiche je téměř jisté, že budou chtít vývojáři populární battle royale režim využít podobně jako činí lidé z Epic Games prostřednictvím Fortnitu a očekáváme akci pro statisíce lidí. Indicie, že Warzone poslouží i neherním způsobem coby silný marketingový nástroj, ostatně přicházely už dřív, když se hráči snažili dostat do uzamčených bunkrů a načerpat první možné informace o letošním dílu. Nezbývá tedy, než ještě pár dnů počkat a pak – konečně – mluvit o Call of Duty 2020 konkrétně.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.