Pokud rovněž vyhlížíte oficiální oznámení a představení nástupce konzole Nintendo Switch, čerstvě oznámený „kus hardwaru“ od Nintenda vám asi radost zrovna dvakrát neudělá. Na novou konzoli si ještě budeme muset počkat, ale již brzy se budeme moci probouzet za zvuků z her od Nintenda. Ano, společnost skutečně odhalila nový… budík. Interaktivní budík. Ten nese název Alarmo a samozřejmě to není jen tak ledajaký budík, jak by se od Nintenda dalo očekávat.
Budík Alarmo nepřehrává jen melodie z her, ale také zvuky, které však pomocí senzorů reagují na pohyb v posteli. Díky tomu je možné budík odložit, ale také se sám vypne, pokud dotyčný vstane, což doprovází vítězná fanfára. A pokud ne, buzení se bude stávat intenzivnějším. Budík nabídne celkem 35 scén s animovanými předěly, které vycházejí z pěti slavných titulů od Nintenda, konkrétně Super Mario Odyssey, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Splatoon 3, Pikmin 4 a Ring Fit Adventure. V rámci bezplatné aktualizace po propojení s účtem Nintendo později dorazí i scény inspirované Mario Kart 8 Deluxe a Animal Crossing: New Horizons. Budík je ovšem možné využít i večer a navolit si naopak příjemné zvuky, které napomohu během usínání, rovněž zaznamenává například pohyb ve spánku.
Alarmo se objeví na trhu zkraje roku 2025, přičemž už nyní je možné si jej v některých zemích předobjednat díky vlastnění předplatného Nintendo Switch Online. Ostatní se k možnosti předobjednávky dostanou až později. Cena byla stanovena na 99,99 dolarů.
Jedna škoda, že to nema amoled/led display. Na reklamnom video to vyzeralo presne ako LED dispkay s krásnou čiernou ale na reálnych fotkách a videu je vidieť ze je to obyčajný LCD.
Ta promo video mi teda pripadá ako klamlivé reklama. Podobne ako čínske značky použijú krásne render obrázky produktov ale reálny produkt vyzerá úplne inak. skutek utek.
Máte rádi Nintendo? Tak v tom případě to určitě nekupujte. Kdysi jsem si jako budík nastavil Money od Pink Floyd a dodnes tu skladbu musím u poslechu Dark Side of the Moon přeskakovat, protože mám tendenci vstát, dát sprchu, vyčistit zuby a odejít z domu.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Ta promo video mi teda pripadá ako klamlivé reklama. Podobne ako čínske značky použijú krásne render obrázky produktov ale reálny produkt vyzerá úplne inak. skutek utek.