Autoři her Hellblade: Senua’s Sacrifice, DmC: Devil May Cry nebo Enslaved: Odyssey to the West oznamují nový projekt. Britské studio Ninja Theory sice stále dokončuje akci Bleeding Edge a teprve loni v prosinci při příležitosti The Game Awards 2019 oznámilo next-gen titul Senua’s Saga: Hellblade II, ale už se pouští do další hry. Zatím nese název Project: Mara a podle samotných vývojářů se má jednat o veskrze experimentální počin.
Tým, který od roku 2018 patří Microsoftu a je součástí Xbox Game Studios, tvrdí, že novinka prozkoumá nový způsob vyprávění příběhu ve světě videoher. Má se jednat o realistické zpodobnění duševního teroru, který je založen na skutečných zážitcích a důkladném výzkumu. Cílem autorů je podle jejich slov zachytit vnitřní děsy tak přesně a autenticky, jak je to jen díky moderním technologiím možné.
V celé hře se objeví jen jedna jediná postava a podíváme se do jediné lokace, naznačují vývojáři záhadnou premisu svého experimentu. Neznáme dokonce ani cílové platformy titulu, ale vzhledem k majiteli studia není tak těžké zkusit hádat. Téma duševního zdraví a nemocí není pro Ninja Theory neznámé ani nové. Zkoumali ho už prostřednictvím povedené akce Hellblade: Senua’s Sacrifice.
Ninja Theory si pochvalují práci pod křídly Microsoftu. Tým tvoří 120 lidí, kteří chtějí nadále tvořit takové tituly, které je proslavily.
Loni v říjnu pak tým oznámil The Insight Project. Tato výzkumná iniciativa má ve spolupráci s odborníky z oboru psychiatrie přinést menší tituly, které by měly upozorňovat na tuto složitou problematiku a pomáhat lidem s duševními problémy. O něco podobného se v mnohem skromnějších poměrech pokusila pod dojmem vlastních zkušeností i mladá vývojářka Emily Mitchell, jejíž hra Fractured Minds chce zbavit duševní nemoci stigmatu. Psali jsme o ní loni v listopadu.
Vývojáři z Ninja Theory zveřejnili krátký teaser na novou hru a také první ze série deníčků, které se budou věnovat všem jejich projektům. Při této příležitosti si pochvalují práci pod křídly Microsoftu. Tým tvoří 120 lidí, kteří chtějí nadále tvořit takové tituly, které je proslavily. To znamená malé velké hry, které se mohou měřit s absolutní špičkou, ale vznikají v mnohem subtilnějším týmu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.