Vývojáři z Crystal Dynamics vyslali minulý týden poměrně znepokojivou zprávu týkající se hry Marvel’s Avengers. Prostřednictvím krátkého rozhovoru s redaktory Kotaku sice uvedli, že každý den bojují za to, aby mohli komunitě nabídnout tu nejlepší možnou hru, došlo ale také na zřetelný náznak, že zájem fanoušků pomalu uvadá. „Věříme, že až dokážeme, nakolik jsme odhodlaní a soustředění na vylepšování zážitku, PC hráči (stejně lako lidé s Xboxem a PlayStationem) se vrátí,“ řekli vývojáři doslova v reakci na skutečnost, že portál SteamCharts hlásí jen přibližně 2800 aktivních hráčů na Steamu. Byli jsme proto velmi zvědaví, jak přesně chtějí vývojáři dokázat své odhodlání a nutno přiznat, že včerejší dlouhý blog věnovaný fanouškům žádné uklidnění nepřináší. Ačkoliv se mluví o řadě lákavých vylepšení, vše se probírá v budoucím čase a jako rána do břicha přichází odklad slibovaného DLC s Kate Bishop a odsun next-gen verze hry až na příští rok.
Úvod výživného příspěvku je ale věnován ještě jedné věci, kterou fanoušci začali označovat za úplatek, vývojáři totiž nabízí všem věrným hráčům děkovný balíček s herní měnou a materiály pro vylepšování jednotlivých postv. „Jako důkaz našeho vděku, že jste s námi od začátku téhle cesty, od 22. října obdrží všichni hráči balíček, který obsahuje 1500 kreditů, 7000 jednotek, 250 modulů upgradu, 20 DNA klíčů a nameplate se Saraha Garza,“ vyjmenovávají vývojáři obsah balíčku. Podtrhují přitom, že za 1500 kreditů si můžete pořídit legendární sin a další nameplate, který má zřejmě posloužit k tomu, abyste u hry trávili víc času. Bez ohledu na to, že jí po dohrání příběhu chybí smysluplný, nikoliv velmi generický obsah. Už jen pro formu doplňujeme, že balíček bude dostupný pouze do 5. listopadu.
Vývojáři nicméně neskončili s vyjmenováváním, co všechno chtějí opravit a v dalších a dalších odstavcích přidávají sliby stran zlepšení stability, vybalancování matchmakingu, přepracování systému odměn a také end game obsahu.
Dále pak přichází plejáda slibů, na co všechno se mohou hráči v nadcházejících týdnech, měsících a letech těšit. Do hry mají přibýt nové regiony, vybavení a multiplayerový obsah obecně, který prý naplno odhalí potenciál téhle fanoušky oblíbené superhrdinské a superpadoušské hry. Konkrétně má dorazit pingovací systém, který dovolí označovat cíle jednotlivých misí, zdroje, bedny se zdravím a pochopitelně nepřátele. Těšit se můžeme na možnost vyresetovat celou kampaň a projít si ji v režimu New Game+. A změnou prý projdou i indikátory v misích, kdy by mělo být jasnější, odkud na vás zrovna nepřátelé útočí, případně jakou odměnu za splnění daného úkolu obdržíte. To všechno a mnohem víc však vývojáři slibují doručit neznámo kdy, a to je, zdá se, ten největší problém. Aktuální patch na verzi 1.3.3 byl totiž jen obecnou opravou některých nepříjemností, jako byla dřívější nemožnost zvolit si velikost titulků, případně podivné chování umělou inteligencí ovládaných parťáků, kteří mnohdy neplnili zadané úkoly, natož aby se vás snažili zachránit v momentě, kdy vaší postavu nepřítel vyřadí z boje.
Vývojáři nicméně neskončili s vyjmenováváním, co všechno chtějí opravit a v dalších a dalších odstavcích přidávají sliby stran zlepšení stability, vybalancování matchmakingu, přepracování systému odměn a také end game obsahu. „Uvedení hry byl pro Marvel’s Avengers jen začátek. Děláme jak na vylepšení stávajícího obsahu, tak na skvělých přídavcích, které představí nové typy misí, postav nebo regionů,“ lákají Crystal Dynamics neúnavně. Pak ale, takřka mimoděk, zmíní odklad chystaného DLC s Kate Bishop, se kterou se váže i nová část příběhu. „Víme, jak jsou naši fanoušci hladoví po novém obsahu […] ale coby tým jsme oddaní co nejvyšší kvalitě. S tímhle na mysli jsme se proto rozhodli odsunout operaci Kate Bishop z října a za tenhle malý odklad se omlouváme,“ říkají vývojáři. Připomínáme, že ženská verze Hawkeye měla dorazit koncem tohoto měsíce a společně s ní se počítalo i s Clintem, tedy mužskou verzí stejné postavy. Ten však byl odložen na rok 2021 a Crystal Dynamics se ani tváří v tvář dalšímu odkladu neváhá budoucí (!) DLC označit za t o nejlepší a nejambicióznější, které kdy do hry dorazilo.
Jako zkyslá třešinka na nepovedeném dortu pak působí informace, že na příští rok byla odložena i next-genová verze hry, i když se s ní počítalo ještě letos. Mnoho hráčů chtělo počkat a hrát až na PlayStationu 5 nebo Xboxu Series X|S i z toho důvodu, že tou dobou už mohla hra mít za sebou první várku patchů a víc obsahu. To se však nestalo a Crystal Dynamics jen blahosklonně připomínají, že bez ohledu na vše můžete klidně dál hrát na PS4 a Xboxu One. Děkujeme.
Superhrdinove od Marvellu me nikdy nebrali. Mozna je to tim, ze kdyz jsem byl v detskem veku, tak dostupne komiksy byly maximalne Ctyrlistek a ABC Special.
Prvni film se Supermanem jsem videl na zacatku devadesatych let – je to pekna pohadka. Ale vubec nechapu, proc do techto veci lide cpou sve penize. Vzdyt je to akcni hra, jako kterakoliv jina.
Omluva fanouškům, ale na mě působí skoro vždy tyhle snahy o hry jako služby bohužel pouze jako plýtvání prostředky studií a talentu vývojářů. Kolikrát už to tady bylo, že po pár měsících i dříve nastupuje u hry, která má mít proklamovanou podporu několik let, snaha o záchranu nebo velké předělání hry. Po chvíli ve hře není většinou co dělat a je to buď hodně nesmyslný grind nebo neskutečně repetitivní. Jestli nebylo lepší prostě udělat singl a přidávat do něj hrdiny a příběh, pokud chtěli hráče kasírovat dlouhodobě
souhlas. současný výsledek (ač musím říct že mě to dohrát celkem bavilo) je takový nanicovatý mix mezi singlem a multiplayerem … kde když jsem se už blížil k závěru tak jsem se spíš těšil jak/až to skončí než abych se těšil na ten ohňostroj co se mi po dokončení singlu otevře. Kdyby se místo toho soustředili jak udělat parádní/plnohodnotnou hru i v singlu tak mají mnohem víc materiálu do mulťáku a zároveň si to lidi udrží mnohem dýl, a tak by měli víc času na přídavky novýho obsahu
hry jako služba musí mít už v základu dobrý nápad … a ne být nějaký zparchantělý mix v podstatě kvalitního singlu a mobilní ždímačky na peníze
Řekl bych přesně tak, po dohrání tu prostě není vytvořeno atraktivní prostředí, které by hráče lákalo a bavilo se do něj vracet. Hrdinové jsou v pořádku, řekl bych, ale ta frakce. Nechápu, když byl AIM poražen, proč prostě jako END GAME neudělali novou hrozbu, nového padoucha, prostě story by byl takový ten z hlediska hratelnosti tutoriál a poté to co by následovalo hra s kamarády proti nové hrozbě. Těšili bychom se tak z nových prozatím neviděných padouchů, bossů, lokací a dalšího. Jako hrát tuhle hru po dohrání mi dost připomíná prázdný svět Rise of The Tomb Raider, kde po příběhu ničíš stále dokola ty nepřátelské hlídky a sbíráš suroviny pro snahu mít vše vylepšené na max. Možná si mohli vzít příklad ze statistik trofejí, kolik hráčů si dalo příběh a poté kolik kompletizaci na 100%. Dost často na hru padala kritika, že tam je příliš sběratelských předmětů, že to ruší od toku příběhu atp. Zde v případě Marvels Avengers to je prostě nezajímavá mapa vedoucí do nezajímavého skladu nebo laborky AIMu jehož interiér je k nepoznání stejný jako na ostatních místech. Chybí tu takové to otevření dveří a ocitnutí se někde, možnost proplížit se, schovat, hledat cestu jak někam vyskákat, vylézt. Fakt je to jen genericky působící plocha na které jsou věci, které hráči nic neříkají. Divím se, že tak zkušené studio nepřišlo s něčím fakt více nápaditým. Přesně tohle je ten problém, proč mě nebavil Mass Effect Andromeda. Ať jsem byl kdekoliv, vše bylo stejné, neumělo překvapit a soustavně jsem porážel jednoho bosse dokola na různých místech.
Odklad je řekl bych správný krok, protože nyní dostali zpětnou vazbu, hlavně na redditu, kde přáním a stížnostem hráčů prý naslouchají. Za mě pokud něco vylepšit, tak určitě po dokončení mise, tedy poražení posedního nepřítele, který je označen za cíl mise, nechat hráče na mapě posbírat co chce, a po vzoru třeba Resident Evil Revelations 1 nebo 2 RAID modu vytvořit na mapě bod (v RE je to mince, kterou rozkopnutím opustíte misi) ze kterého budou moci hráči libovolně odcházet. Určitě by bylo také dobré dát ve hře hráčům možnost získávat snadnějí jádra a polychron, který je nezbytný pro levelování postav. Cením si opravení vybalancování síly útoku postav a zrychlené levelování.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Prvni film se Supermanem jsem videl na zacatku devadesatych let – je to pekna pohadka. Ale vubec nechapu, proc do techto veci lide cpou sve penize. Vzdyt je to akcni hra, jako kterakoliv jina.
hry jako služba musí mít už v základu dobrý nápad … a ne být nějaký zparchantělý mix v podstatě kvalitního singlu a mobilní ždímačky na peníze