Designér Hideo Kodžima ve druhém dílu svého pořadu Hideo Kojima’s Radio: Infinity přivítal další zajímavé hosty. K mikrofonu si sednul s režisérem Takašim Jamazikm, který se podepsal například pod snímek Godzilla 1.0, a také s vývojářem Šiničirem Hiramotem z Game Genome. Na úvod nicméně Kodžima sám od sebe komentoval stav vývoje Death Stranding 2 On the Beach a přišel i s náznakem, kdy mohou hráči pokračování dosud poslední Kodžimovy hry očekávat.
Na informaci o hře upozornil japonský magazín Famitsu a uvádí, že Kodžima potvrdil ukončení veškerého natáčení s herci. Má tím nepochybně na mysli performance capture s řadou známých i méně známých aktérů v čele s Normanem Reedusem nebo Léou Seydoux. Na konto herců však nebyl Kodžima konkrétní, takže je otázkou, zda ještě tým čekají nějaké dokončovací práce v dabingovém studiu, nebo je hotovo úplně vše.
Platit by však měla spíše druhá varianta, protože Kodžima ihned poté naznačil, že nyní bude přibližně rok trvat, než lidé z Kojima Productions vše náležitě odladí a připraví k vydání. „V současné době se tým nachází ve fázi, kdy bude zhruba rok vážit jednotlivé souvislosti a upravovat směr [hry a jejího příběhu], jednoduchost pochopení, zábavnost a pocit z ovládání,“ cituje pak Famitsu slavného designéra. Znamenalo by to, že by hra – která ještě nemá pevné datum vydání – mohla vyjít potenciálně už v polovině příštího roku, do vydání ale nepochybně promluví i plánování a další vlivy.
Kodžima se pak vyjádřil i na konto posledního traileru, který měl fanouškům poskytnout detailní pohled na to, co mohou od pokračování Death Stranding očekávat. Údajně v něm měly být k vidění všechny důležité aspekty hratelnosti, dostatečný náznak příběhu, grafiky, ale také postav a hlavně změn oproti původní hře. Tato slova je ale nutné chápat s trochou nadsázky, protože o Kodžimovi je známo, že k trailerům – které často sám stříhá – přistupuje velmi umělecky a tajuplně. Na každý pád se hra pod rukama Kodžimy a jeho kolegů utěšeně rýsuje a můžeme jen doufat, že dokáže navázat na velmi zajímavý odkaz prvního dílu.
To ani netrvalo nejak dlho. Alebo aspoň o tom neviem. Ale určite je to kvalitka, pretože už jednotka vyzerá ako 30 hodinový hollywoodsky film. Teším sa na pokračovanie 🙂
Spíš jako 30 hodin chodícího simulátoru. Vůbec jsem nepochopil hype téhle hry, kromě hezké grafiky ta hra nepřinesla doslova nic. Jenom pro to, že Kojima udělal před 20 lety dobrou hru neznamená, že všechno na co sáhne se promění ve zlato.
Je to pořád dokola… někdo má rád komedie a někdo je k smrti nesnáší. Někdo má rád konverzační filmy a někdo radši klipovité blockbustery. Death Stranding – jako řada jiných chodících her – vsadil na příběh, zpracování, hudbu a po pár hodinách i na řadu dalších herních mechanismů, než je chození. Takže vše v pořádku, líbit se ti to nemusí, to je úplně v pohodě, ale ta hra nepřinesla TOBĚ doslova nic, věř, že jsou lidi, kteří to vidí jinak a neužili by si, já nevím, Call of Duty 🙂 A to je na tom to hezký, myslím 🙂
Presne tak, ako to píše Zdeněk. Každý má rád niečo inšie a každý v tej hre vidí niečo iné. Tebe to príde ako nudný walking simulátor. Ja som mal silný cinematický a ku koncu aj dojímavý zážitok. A napríklad teba môže baviť nejaká military strieľačka ako Halo, Call of Duty, Battlefield a podobne. Ja by som sa pri takej hre „unudil k smrti“.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.