branding
PlayerUnknown’s Battlegrounds, Microsoft Studios, PUBG Corporation, Tencent Games, Nad PUBG se vznáší možnost přechodu k free to play

Nad PUBG se vznáší možnost přechodu k free to play

Dočasný event má být podle náznaků testem, jak bude nový model fungovat v praxi

Zdroj: PUBG Corporation
6. 8. 2021
Název: PlayerUnknown’s Battlegrounds Vývojář: Vydavatel: , , Platformy: , , , Žánr: Datum vydání: 20. 12. 2017

Ačkoliv se o PUBG v souvislosti spolupráce s nejrůznějšími celebritami nemluví tak často, jako tomu je v případě Fortnitu, i jihokorejská battle royale akce hráče tu a tam nějakou zajímavou událostí potěší. Tou nadcházející, která započne 8. srpna, provede dívčí k-pop skupina Blackpink, se vším respektem se ale nejedná o to hlavní, co hráče zaujalo. PUBG totiž bude po dobu konání akce – konkrétně od 10. do 16. srpna – k dispozici všem hráčům zcela zdarma a proslýchá se, že nejde o náhodu. Po ukončení bezplatného, leč odlehčeného PUBG Lite, má totiž PUBG Corporation přemýšlet nad tím, že free to play model spojí s budoucností velkého PUBG a hru bude monetizovat po vzoru zmíněné konkurence.

Myšlenku nadhodil na svém Twitteru důvěryhodný insider PlayerIGN, který už v červenci naznačoval, že se srpnová free to play akce chystá. Poznamenal tehdy, že vývojáři budou sbírat data od hráčů ve smyslu přijetí hry jako takové a případně i zvýšeného zájmu, na základě čehož budou činit další rozhodnutí. „Připomínám, že PUBG mělo být free to play už v roce 2019, ale reakce z tehdejšího testu nebyla uspokojivá,“ řekl PlayerIGN v červenci. Před několika hodinami pak své tvrzení zopakoval, když už bylo bezplatné období oznámeno a je si jistý, že k transformaci může v blízké budoucnosti dojít.

Otázkou samozřejmě zůstává, nakolik zájem o PUBG ovlivní kombinace obou nastíněných faktorů – tedy nejen možnost zahrát si zdarma, ale také získat kosmetické předměty spojené právě s kapelou Blackpink. Ačkoliv naše představy o popularitě této skupiny mohou být trochu vzdálené, Blackpink je na špici tabulky Hot 100 uznávaného magazínu Billboard a magazín Forbes je v uplynulých letech umisťoval na první tři příčky žebříčku nejvlivnějších jihokorejských celebrit. Na každý pád se zřejmě blíží zemětřesení, které by mohlo PUBG – aktuálně pojmenovaném jako PUBG: Battlegrounds – pomoci v další vlně zájmu a přísunu financí. Na druhou stranu, mobilní PUBG je super výkonnou záležitostí, takže se zřejmě otevírá prostor pro experimenty a revitalizaci ve smyslu všeobecného zájmu o hru, třeba i na streamovacích platformách, kde PUBG zaostává.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru