Dobrých strašidelných her není nikdy dost. Zvlášť když stojí spíš na propracovaných hádankách než na akci. Dying: 1983 je nová strašidelná adventura od studia NEKCOM, která míří na PlayStation 5 a později i na další platformy. Jedná se o first person logickou hru a na první pohled nevypadá na menší projekt vůbec špatně. K dispozici máme první screenshoty i atmosférickou upoutávku.
Vývojáři lákají na svět podobný realitě, ale v mnoha směrech odlišný. Titul prý nabídne třikrát víc hádanek než jeho předchůdce Dying: Reborn i propracovanější scénář. Vyhýbat se budeme muset pastem i nepřátelům. Dying: 1983 by měl hráče zaměstnat přibližně na 10 hodin a bude fungovat na principu únikových místností či her, chcete-li. Chybět ale nebudou ani dialogy a svobodné prozkoumávání světa. Nepůjde jen o sled komnat, z nichž se musíte svobodit.
Společnost NEKCOM sídlí v čínském Wu-chanu, ale vlastní druhý tým má i v Los Angeles. Studio bylo založeno v roce 2011 a jeho vývojáři dříve pracovali pro giganty jako Electronic Arts, Microsoft, Ubisoft nebo Activision Blizzard. Autoři se soustředí na všechny možné platformy včetně PlayStation VR i mobilů. NEKCOM už před třemi lety představil hru Dying: Island pro PS4 a PSVR, která podle všeho dosud nevyšla, i když informace o ní se jen obtížně hledají.
Není zřejmé, zda je aktuálně oznámená novinka jejím nástupcem s novým jménem. Zajímalo by nás to už proto, že se na hře Dying: Island měl podílet dvorní skladatel Silent Hillu Akira Jamaoka. Pokud by figuroval u aktuálního projektu, byl by pro fanoušky hororů nepochybně ještě o fous přitažlivější. Zajímavou maličkostí také je, že zatímco obávaný protivník ze ságy od Konami se nazývá Pyramid Head, série Dying má nemesis v podobě monstra Fishhead.
Titul Dying: 1983 by měl vyjít v prvním čtvrtletí příštího roku na PS5 a později má dorazit také na další platformy. Autoři mají v plánu porty pro PC, PS4, Xbox i Switch.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.