Na The Game Awards 2024 představená nová hra Intergalactic: The Heretic Prophet od studia Naughty Dog vzbudila hodně zájmu i emocí. Hráči dál pečlivě analyzují první informace i trailer a v tomto textu si shrneme některé ze zajímavostí, které se v těch to dnech řeší.
Například jsme se dozvěděli, že Intergalactic je ve vývoji od roku 2020 a pracuje na něm přes 250 lidí. Prozradil to Neil Druckmann v rozhovoru pro list The New York Times. Minimálně část hráčů se pak zase domnívá, že robot, který se v traileru objevil, je ve skutečnosti inspirovaný konceptem ze zrušené hry Jak and Daxter 4. Původní artwork je objevil před 10 lety a leckdo si myslí, že se studio vrátilo k nápadu a zužitkovalo jej v aktuálním projektu.
I knew I recognised the robot enemies in the Intergalactic trailer from somewhere.
From the official Jak 4 concept art.
It’s not identical, but I wouldn’t be surprised if Naughty Dog used this piece of concept art as inspiration when creating them. pic.twitter.com/50BnbMji7p
Samotný oznamovací trailer je také plný odkazů a narážek a zcela zjevně i skrytých stop, pokud jde o zasazení nebo cíl mise. Neméně zajímavé jsou ale easter eggy a popkulturní odkazy. Přímo v upoutávce zazněla slavná skladba It’s a Sin od britského synthpopového dua Pet Shop Boys. Hlavní hrdinka poslouchá hudbu na CD přehrávači od Sony jako z osmdesátých let a nosí tenisky Adidas. Její loď se pyšní značkou Porsche. To vše by mohlo naznačovat, že ve hře se to bude hemžit různými licencemi,
Hlavní artwork Intergalactic zase připomíná fanouškům první díl série Uncharted. Ostatně posuďte sami…
Nějak mi chybí zmínka masivní hráčské kritiky, zminka o like dislike ratiu pod trailerem nebo fakt že ND radši vyplo komentáře. Toto bude failguard 2.0 lmfao.
Komentáře pod trailerem na kanálu Playstation mě ale pobavily.
„This will make concordillion dollars „
Nevim proč by to mělo failnout, nějak mě asi nenapadá titul od Naughty Dog co by byl známej tím, že failnul, klidně mě obohať. Je dobře, že tomu stupidnímu hejtu nedávají v článcích prostor.
Takovouhle vlnu hates (nebo memes: treba Gillette) jsem nezaznamenal ani u Shadows ani u Veilguard. A to je nevyhledavam, jen jsem cetl reakce na trailer a ted uz mi to hazi i FB feed.
Jen me mrzi, ze u tohohle neuvidime cisla ze SteamDB.
To je dneska moderní, na všechno nadávat, jsou to ti samí, co brečí nad „cancel culture“ jen aby se snažili všechno nový co není na první pohled standardní hezky zcancelovat ještě než zjistí, co to vlastně bude. Musím říct, že ze všech těch kritických věcí z poslední doby tohle chápu asi naprosto nejmíň. Troufám si tvrdit, že kdyby hlavní hrdinka neměla holou hlavu, tak je toho hejtu tak desetina. Tohle je už od komunity fakt naprosto trapný a na všem si snaží najít cokoliv, co by mohli nazvat „woke“.
Tá miera reklamy a známych značiek ma prekvapila a práveže je to fajn. A tie osemdesiatky z toho dýchajú výrazne, čo sa mi dosť páči. Napriek tomu, že nie som dieťa 80. ale 90. rokov 🙂 Tú podobu s artworkom pre Uncharted som si všimol až teraz. Ktovie čo tým chcú autori povedať. Že by to bolo nejak prepojené s Drakeom? Ktovie.
Snáď nebudeme na tú hru až tak dlho čakať, lebo 250 ľudí mi príde u takejto hry málo. Ale možno to stačí. Uvidíme.
Taky mi to přijde málo, vzhledem k tomu, že na velkých trojáčkových hrách dnes dělá i několik studií zároveň a vyšší stovky lidí (u Rockstaru spíš nižší tisíce). Třeba na Ragnaroku spolupracovalo kromě Santa Monicy dalších 8 interních i externích studií.
Naughty Dog sú rozdelení na dva tými ľudí a mám pocit, že práve preto vedia pracovať na dvoch hrách naraz. Len ak to vedia vytvoriť v takomto počte, tak klobúk dole. A myslím si, že 250 je len počet ľudí z NG a kľudne mohli vypomáhať s niečím aj ďalšie štúdiá pod Sony.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Komentáře pod trailerem na kanálu Playstation mě ale pobavily.
„This will make concordillion dollars „
Vidět počet dislajků je přece vyplé. Jediné, co sem našel je, že se snad dá použít addon, který kombinuje historické data s trendy.
Jen me mrzi, ze u tohohle neuvidime cisla ze SteamDB.
Snáď nebudeme na tú hru až tak dlho čakať, lebo 250 ľudí mi príde u takejto hry málo. Ale možno to stačí. Uvidíme.