branding
Senua’s Saga: Hellblade II, Xbox Game Studios, Na Hellblade II se ještě nezačalo plně pracovat

Na Hellblade II se ještě nezačalo plně pracovat

Vývojáři stále připravují interní ukázku ze hry. Odhalili alespoň detaily o boji a kostýmech

Zdroj: Microsoft
18. 6. 2021
Název: Senua’s Saga: Hellblade II Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: Datum vydání: 21. 5. 2024

Součástí včerejší prezentace Xbox Games Showcase Extended, na které chtěl Microsoft promluvit o některých představených hrách trochu podrobněji, došlo i na zmínku stran očekávaného pokračování akční adventury Hellblade. Titul Senua’s Saga: Hellblade II byl představen už na konci roku 2019, loni jsme o něm v podstatě neslyšeli a tajně jsme doufali, že by se mohl objevit už během E3. Nakonec jsme se dočkali krátkého tříminutového videa, ve kterém se ředitel studia Ninja Theory Tameem Antoniades sice podělil s fanoušky o několik zajímavých detailů, zmínil však něco, co dramaticky ovlivňuje očekávání, týkající se možného termínu uvedení. Antoniades totiž řekl, že tým v Ninja Theory momentálně dokončuje tvz. vertical slice hry, tedy reprezentativní ukázku, která interně slouží k posouzení, jaký má hra potenciál, co nabídne za mechanismy a jak bude vypadat. „Až poté se přesuneme do plné produkce, abychom vytvořili zbytek,“ řekl šéf vývojářů a je klidně možné, že se hry nemusíme dočkat ani příští rok.

Zbytek informací ale působí mnohem optimističtěji a už nyní lze vycítit, že po technické stránce – stejně jako tomu bylo v případě prvního dílu – půjde o výjimečné dílo. Jak Antoniades připomněl, hra se odehrává na Islandu, konkrétně v 9. století našeho letopočtu, a vývojáři učinili hned několik cest do zpracovávaných lokací, aby je co nejvěrněji přenesli do hry. „Vyslali jsme tam naše grafiky a zvukaře, aby místa nafotili, pořídili fotogrammetrická data a zkombinovali je se satelitními daty pro vytvoření krajiny,“ říká šéf vývojářů. Vysvětlil také, že Hellblade II nebude přímým pokračováním, protože tým si přál pracovat na něčem extra speciálním a vývojáři si v tuto chvíli znesnadňují život, jak jen to jde, aby se dostali ke kýženému výsledku. Jinými slovy řečeno, přistupují k přípravě jednotlivých částí budoucí hry s nebývalou péčí a smyslem pro detail, což zahrnuje například i ruční výrobu kostýmů, které se teprve přenáší do hry prostřednictvím 3D skenu.

Video, které vývojáři prezentovali, není ani ukázkou ze hry, ani trailerem v pravém slova smyslu.

„Spolupracujeme s Epic Games, abychom vám byli schopní přinést digitální postavy nové generace,“ slibuje Antoniades a doplňuje, že nepůjde pouze o detailní grafiku, ale také pečlivou animaci odpovídající realitě, k níž se chtějí propracovat skrze použití Unreal Engine 5. „Co se týče soubojů, chceme dosáhnout realistického a brutálního výsledku. Naše hlavní herečka Melina (Juergens, pozn. red.) prochází dvouletým bojovým výcvikem, kterým prošli i všichni naši animátoři,“ láká hlavní nindža studia Ninja Theory. Video, které po svém krátkém proslovu prezentoval, není ani ukázkou ze hry, ani trailerem v pravém slova smyslu – jde o montáž záběrů na Island a do kuchyně vývojářů s problesky dosavadních výsledků. Ve střípcích záběrů ze hry tak můžete spatřit část světa i některé z postav, včetně hlavní hrdinky, na další informace si ale musíme bohužel ještě počkat.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru