Termíny jako lineární akce nebo koridorová střílečka dostávají v případě modu Linear Doom, na který o víkendu upozornilo Kotaku, zcela nový význam. Kultovní FPS od studia id Software bývá ve srovnání s dnešní produkcí vyzdvihována i pro svůj komplexní level design. Co by z ní tedy zbylo, kdybyste všechny ty úžasné úrovně degradovali na jedinou dlouhou chodbu? A myslíme tím skutečně DLOUHOU a úzkou chodbu. Modder s přezdívkou DeXiaZ se to rozhodl zjistit a příhodně 1. dubna na Mod DB zveřejnil svůj počin.
Žádné bloudění, žádné ztrácení ve spletitých bludištích, žádné komplikované hledání klíčů a skrytých místností. Jen jedno zdánlivě nekonečné koryto, jímž se na vás valí nepřátelé a vy nemáte téměř možnost udělat pořádný krok stranou. Vtipné na tom je, že i v téhle pokroucené podobě lze dobře vysledovat a identifikovat proslulá místa z původní hry. Jen se sami přesvědčte ve videu.
Celá modifikace má zanedbatelnou velikost 275 kB a je kompatibilní kupříkladu s portem GZDoom. A podle prvních ohlasů autor modu svým projektem fanoušky minimálně pobavil. Někteří z nich píší, že už se těší na takto zpracovaný druhý díl, další pak vtipně poznamenávají, že díky modu je speedrunning jednodušší i složitější současně s odkazem na nemožnost tak snadno se vyhnout sílícím nepřátelům.