E3 je za námi a už tedy můžeme pomalu začít hodnotit a třeba i přemýšlet nad tím, co na výstavě chybělo a co naopak překvapilo. A jedním z těch titulů, které na výstavě chyběly, byl čtvrtý díl strategické série Age of Empires. Ten dle první upoutávky z roku 2017 obsáhne hned několik historických epoch a soustředí se na konflikty rozeseté po celém světě, dosud ale víme pramálo konkrétních detailů.
Obavy o osud hry ale prý vůbec nejsou na místě – Phil Spencer na výstavě potvrdil, že hra je stále ve vývoji a tvůrčí tým prý dělá velké pokroky. O vývoj se starají vývojáři z Relic Entertainment, tvůrci strategické série Company of Heroes, kteří jinak spadají pod křídla Segy.
Microsoft rád hráče napíná a nechává si esa v rukávu i na další dny a případně pozdější herní výstavy.
Důvodem je údajně a opět dle Phila Spencera to, že Microsoft rád hráče napíná a nechává si esa v rukávu i na další dny a případně na pozdější výstavy. Na to konto v rozhovoru pro PC Gamer sdělil, že Microsoft má ještě v záloze mimo jiné také tituly od The Initiative, Playground a Turn 10. Vedle toho ještě Spencer dodal, že se v současnosti Microsoft sám od komunity dost učí, a to v rámci vylepšených edic předchozích dílů série. Díky těmto reedicím komunita okolo Age of Empires nejen ožívá, ale dává jim na oplátku cennou zpětnou vazbu. Tu následně Relic vidí a může ji zapracovat do svého pokračování. Nicméně za absencí hry na E3 mohl na druhé straně klidně být i fakt, že autoři ještě nejsou s vývojem dostatečně daleko.
Ale nepředjímejme. Závěrem lze ještě telegraficky připomenout, že jde o první regulérní pokračování po více než deseti letech, to vzniká exkluzivně pro PC s Windows 10 a letos pravděpodobně nevyjde. Skládání hudby má na svědomí Mikolai Stroinski, který byl v minulosti například podepsaný pod soundtrackem pro třetího Zaklínače. Vedle toho se sluší ještě dodat, že na E3 byl připomenut vývoj vylepšené edice Age of Empires 2.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.