branding
Gray Zone Warfare, Madfinger Games, Madfinger Games oznamují PC hru na Unreal Enginu 5

Madfinger Games oznamují PC hru na Unreal Enginu 5

České studio opouští segment mobilů. Novinkou bude AAA ultrarealistická hardcore střílečka

Zdroj: Madfinger Games
17. 1. 2022
Název: Gray Zone Warfare Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: ,

Vývojáři z českého studia Madfinger Games oznamují po necelém roce od investice čínského majitele TikToku další velkou novinku. Po éře slavných mobilních titulů jako Dead Trigger 2, Unkilled nebo Shadowgun Legends se brněnský tým přesouvá k plnohodnotnému vývoji her pro PC. Společně s tím CEO studia Marek Rabas oznamuje vývoj prvního velkého titulu, kterým bude dosud nepojmenovaná ultrarealistická hardcore střílečka zasazená do online světa. Lákadlem, zejména stran jejího technického zpracování, bude využití Unreal Enginu 5, včetně systémů jako Lumen či Nanite.

„I když je pro nás těžké opustit Unity po deseti letech, Unreal Engine 5 nám umožní dosáhnout kvality, která může konkurovat nejlepším AAA hrám na trhu,“ uvádí Marek Rabas v tiskové zprávě. I v rozhovoru, který bude součástí našeho vidcastu s pořadovým číslem 197, pak dodal, že ho vždy lákaly velké online světy a toužil po vývoji hry se zaměřením na realismus a hardcore zážitky. „Konečně nastal ten správný čas. Bude to ultrarealistická hardcore FPS, a to my tady máme rádi,“ dodává Rabas.

Ačkoliv by se mohlo zdát, že studio Madfinger Games pojí minulost pouze s mobilními tituly, jednotliví členové týmu přirozeně pracovali i na projektech z jiných částí videoherního odvětví. V brněnských kanceláří sedí lidé, kteří se podepsali pod tituly jako Zaklínač 3: Divoký hon, Quantum Break, Mafia, Hidden & Dangerous nebo Vietcong, a právě poslední dva zmiňované tituly mají utvrzovat v tom, že studio disponuje dostatečně talentovanými a hlavně zkušenými vývojáři právě z ranku stříleček.

Dalším z důvodů, proč ke změně zaměření studia dochází, pak je podle Rabase množství titulů, které na mobilech vznikají. „Během našich průzkumů jsme zjistili, že tohle studio dělá mobilní hru, tahle značka přechází na mobily a že vlastně všechno míří do mobilní sféry. Řekli jsme si proto, že s nimi nemá smysl soutěžit,“ vysvětlil Rabas pro Vortex. Doposud to podle jeho slov šlo, protože i hra z České republiky od malého týmu se mohla světové špičce vyrovnat, ovšem v momentě, kdy se na mobilních zařízeních objevují značky jako Call of Duty či potenciálně například Destiny, soupeřit už podle Rabase nejde. „Oni mají všechno lepší už jen proto, že je to ta značka. Retence uživatelů pak funguje úplně jinak,“ dodává CEO studia. Vstupu na pole PC her se přitom neobává z toho důvodu, že velké firmy mají podle něj obrovskou setrvačnost a bude jim trvat delší dobu, než pochopí, co se jim nepovedlo, čímž vzniká prostor právě pro hry, jakou má být ta od Madfinger Games.

Během našich průzkumů jsme zjistili, že tohle studio dělá mobilní hru, tahle značka přechází na mobily a že vlastně všechno míří do mobilní sféry. Řekli jsme si proto, že s nimi nemá smysl soutěžit,“ vysvětlil Marek Rabas.

Pokud se o dění ve studiu chcete dozvědět víc, případně si vyslechnout, co přesně vedlo vedení včetně Marka Rabase k tak důležité změně, přijměte od nás ještě jednou pozvánku ke sledování našeho vidcastu, který bude zveřejněn v průběhu dneška. A pokud byste rádi zjistili o hře víc i z trochu jiné perspektivy, připomínáme také, že Madfinger otevírá nové pracovní pozice, o nichž jsme s Markem Rabasem v rozhovoru také mluvili.

Nahlásit chybu v článku

10

Napsat komentář

Další články
Nahoru