Na prezentaci Epic Games a Unreal Enginu se při příležitosti GDC předvedlo hned několik působivých ukázek a her. Mezi nimi bylo i akční RPG Lords of the Fallen od studia Hexworks a polské společnosti CI Games. Titul, který míří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series, se pochlubil tím, jak využívá předností technologie Unreal Engine 5. Autoři detailně předvedli třeba postavy, úpravu jejich podoby i to, jak se jejich proporcím dynamicky přizpůsobuje oblečení. Zblízka se zaměřili také na textury ve vysokém rozlišení, díky nimž můžete sledovat i podrobnosti, které při normálním hraní nemají hráči šanci vůbec zpozorovat.
utoři slibují kolosální bitvy s bossy, rychlé a náročné souboje i propracovaný příběh.
Vše má vyniknout také v pohybu díky realistické simulaci oblečení, řetězů nebo vlasů. Díky tomu působí postavy mnohem živějším dojmem, slibuje tým. Velkou pozornost autoři věnovali také nasvícení s pomocí technologie Lumen. Ukázka třeba demonstruje, jak se prostředí proměňuje, když pohnou zdrojem světla. V Lords of the Fallen mají hráči pravidelně cestovat mezi dvěma světy – světem živých a světem mrtvých. Je to jedna z klíčových vlastností hry. I mezi těmito prostředími mohou vývojáři plynule přepínat díky vlastním nástrojům pro Unreal Engine 5. Video to opět předvádí v praxi a výsledek vypadá opravdu přesvědčivě.
Popsané novinky vývojáři prezentovali na lokaci Skyrest Bridge, která má být jednou z prvních ve hře. Titul je zasazen víc než tisíc let po událostech originálu. Autoři slibují kolosální bitvy s bossy, rychlé a náročné souboje i propracovaný příběh. Pro svého hrdinu zvolíme jednu z devíti nabízených tříd, na výběr budou stovky zbraní a ovládneme také magii. Hrát budeme moci sami i v plnohodnotné on-line kooperaci. Ostatní hráči na nás ale mohou také útočit, varují autoři.
Mimochodem, podle názvu videa i aktualizovaného loga na jeho konci se zdá, že se titul Lords of the Fallen opět lehce přejmenoval, protože doposud byla hra známá jako The Lords of the Fallen. A ještě předtím se měla jmenovat Lords of the Fallen 2. Tím pádem chystaná novinka nese úplně stejný název jako originál z roku 2014.
Pokračování oznámené ještě v témže roce mělo původně vyjít v roce 2017. Od studia Deck13, které vytvořilo originál, putoval projekt zpět k CI Games, pak k Defiant Studios a nakonec skončil u týmu Hexworks. Hra byla znovu oficiálně oznámena loni v srpnu na Gamescomu. Původní autoři ze studia Deck13 se mezitím pustili do her The Surge a The Surge 2 a teď chystají na trh Atlas Fallen. Opět ve spolupráci s Focusem.
Lords of the Fallen se máme dočkat ještě letos. Více podrobností najdete na oficiálním webu nebo třeba na Steamu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.