array(53) { ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(4) "9383" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(103) "Vývoj začal po dokončení Metro Exodus, ovlivnila ho ale invaze. Půjde o kompaktnější zážitek " } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(6) "229453" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(15) "1744633915:9383" } ["_pageview_20250414"]=> array(1) { [0]=> string(3) "517" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "230176" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"f557e240-c4ac-4556-a317-7c0655b09ca6","external_id":"527b2e58-0be0-fcfd-6b79-236b2af64eb9","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20250415"]=> array(1) { [0]=> string(3) "267" } ["_pageview_20250416"]=> array(1) { [0]=> string(2) "52" } ["_pageview_20250417"]=> array(1) { [0]=> string(1) "7" } ["_pageview_20250418"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20250419"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_pageview_20250420"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20250421"]=> array(1) { [0]=> string(1) "4" } ["_pageview_20250422"]=> array(1) { [0]=> string(1) "8" } }
La Quimera, Reburn, La Quimera zkušeným hráčům zabere 5 hodin

La Quimera zkušeným hráčům zabere 5 hodin

Vývoj začal po dokončení Metro Exodus, ovlivnila ho ale invaze. Půjde o kompaktnější zážitek

Zdroj: Reburn
14. 4. 2025
Název: La Quimera Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 25. 4. 2025
La Quimera

Od oznámení nové hry La Quimera uběhlo jen pár týdnů, od oznámení velice blízkého data vydání pak pouhý týden. Studio Reburn, jež se oddělilo a zrodilo z ukrajinského studio A4 Games, rozhodně s ničím neotálí. O víkendu proběhla uzavřená beta, v níž si mohli vybraní hráči vyzkoušet část hry, a magazín Wccftech vyzpovídal několik klíčových lidí z Reburn, jimiž konkrétně byli vedoucí projektu Alexandr Kosťjuk, šéf Dmytro Lymar a technický ředitel Jurij Saščuk. Společně promluvili o vzniku samostatného studia a svém debutovém projektu, u kterého však mohou využít spoustu zkušeností, které získali přímo v 4A Games.

Rychlý sled událostí v podobě oznámení hry a krátce na to i data vydání, uzavřené bety a brzy již i samotného vydání, byl poněkud překvapivý, vývojáři ovšem vysvětlili, že La Quimera je ve vývoji už od roku 2020, kdy začala předprodukce s malým týmem po ukončení prací na Metro Exodus. O rok později projekt vstoupil do plné produkce, ale zkraje roku 2022 byl vývoj a vše kolem narušeno ruskou invazí na Ukrajinu. To ovlivnilo veškeré plány, kvůli čemuž bylo nutné upravit časovou osu, přizpůsobit se a zároveň se snažit udržet projekt pohromadě. Z toho důvodu se museli vývojáři trochu uskromnit z hlediska původních ambic a rozhodli se více zaměřit na kompaktnější herní zážitek, ale stále se všemi zásadními prvky hry. Herní doba by měla zkušeným hráčům FPS v singleplayeru zabrat zhruba 5 hodin, ale je možné si herní dobu protáhnout o pěkných pár hodin dalšími výzvami v kooperační hře s přáteli. Vývojáři vysvětlili, že jejich cílem bylo vytvořit příběhovou hru, která bude poutavá a pohlcující sólo i v kooperaci.

La Quimera je zasazena do 60. let 20. století a odehrává se v nově vytvořeném městě Nuevo Caracas v Latinské Americe, v němž se mísí minulost s budoucností. Vývojáři se pro toto zasazení rozhodli na základě fascinace směsi různých kultur a bohaté historie, čehož sami využívají ve svém příběhu. I když je jejich město fiktivní a v obležení dystopie, dali si záležet na tom, aby latinskoamerické prostředí dobře zpracovali, čemuž napomáhaly i konzultace s tamními odborníky. Příběh je jednou z hlavních součástí hry a je na něj kladen velký důraz, proto se vývojáři zaměřili i na vybudování bohatého loru a uvěřitelného světa. Hra je více lineární co se týče postupu, stále však budou mít hráči možnost objevovat různá skrytá zákoutí nebo obsah nesouvisející s hlavním příběhem. Seznámení se světem má rovněž posloužit plánovaná herní encyklopedie. Kromě toho stále probíhá vývoj dalšího obsahu a zvažuje se, jak celý herní zážitek co nejlépe rozšířit. Bude záležet i na zpětné vazbě.

Vývojáři potvrdili, že běží na Unreal Enginu 4, i když stále využívají svých zkušeností s 4A Engine. Od Metro Exodus každopádně výrazně pokročili a zmiňují například přepracované streamování textur pro lepší výkon i rozmanitost, aby mohli výtvarníkům a designérům dát co největší svobodu. Využívají též DLSS a FRS, zatím však ještě neimplementovali jejich poslední verze. V tuto chvíli La Quimera míří jen na PC skrze Steam, ale vývojáři se netají snahou o zpřístupnění hry i na dalších platformách a dostat ji k více hráčům. Pokud by každopádně hra vyšla i na PlayStation 5, rozhodně by se pokusili z ní na PlayStationu 5 Pro vymáčknout co nejvíce. Zatím je ovšem jisté jen vydání na Steamu, k němuž dojde 25. dubna 2025.

# fps # sci-fi

Nahlásit chybu v článku

5

Napsat komentář

Další články
Nahoru