branding
Mafia: The Old Country (Mafia IV), 2K Games, Kotaku: Vzniká prequel Mafie na Unreal Enginu 5

Kotaku: Vzniká prequel Mafie na Unreal Enginu 5

V návaznosti na odchod Hadena Blackmana z Hangar 13 se objevují nové spekulace

Zdroj: 2K
5. 5. 2022

Dnes ráno jsme vás informovali o tom, že studio Hangar 13 opouští dosavadní ředitel a spoluazkladatel Haden Blackman. Zpráva nepochybně zaujala české a slovenské fanoušky, protože Hangar 13 převzal otěže vývoje série Mafia, aby nejprve přinesl třetí díl a následně se postaral o Definitivní edice celé trilogie, včetně remaku původní hry. Kolem studia pak běžela řada nejrůznějších a mnohdy protichůdných spekulací o dalších projektech, mezi kterými se přirozeně objevovala i Mafia IV. Po vychladnutí většiny stop a jen matných náznacích, že by se k pokračování mafiánské hry mohlo studio vrátit po zrušení live-service akce s kódovým označením Volt, však přichází renomovaný magazín Kotaku s tvrzením, že vývoj stále běží a nový projekt by měl být prequelem uznávaného díla Illusion Softworks.

Informace zazněla mimoděk v závěru článku o odchodu Hadena Blackmana, právě způsob, jakým ji Kotaku podává, však naznačuje, že se opírá o vlastní zdroje magazínu a lze je i v souladu s podobnými úniky z minulosti považovat za přinejmenším zajímavou. „Blackmana nahradí Nick Baynes, v současnosti vedoucí studia v Brightonu, kde podle informací Kotaku vede vývoj nové Mafie,“ říká Kotaku. Dodává, že je projekt v rané fázi vývoje, jeho kódové označení je Nero, a jak už je uvedeno výše, má předcházet událostem původní hry. „V plánu je vytvořit ji v Unreal Enginu 5 namísto enginu Mafie III (ten využíval engine proprietární, pozn. red.), který byl nedávno použit pro remastery,“ přidává magazín poslední známou informaci.

Jak už jsme připomněli v dopoledním článku, ve studiu Hangar 13 vznikalo v průběhu let hned několik titulů – mezi nimi byl projekt Volt, který se měl nést v duchu Destiny, ale především Rhapsody, které sice nemělo pokračovat v linii Mafie, ale představit špionážní zápletku zasazenou do Berlína během osmdesátých let, která by mohla fanouškům české hry padnout do vkusu. I ta ale měla být zrušena a v tomto ohledu ji údajně následoval i třetí nepředstavený projekt Mosaic, který měl být lootovacím akčním RPG. Zmínka o Neru však vrací spekulace zpět k Mafii a bude nesmírně zajímavé sledovat, zda, případně kdy se 2K s projektem pochlubí. Do té doby se můžete alespoň podívat na artworky vztahující se k prvnímu dílu a začít přemýšlet, o co by přesně mohlo jít.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru