Vývojáři ze studia Larian se přiblížili k vydání osmého patche pro Baldur’s Gate III, čemuž ale bude předcházet období zátěžových testů. Vývojáři o tom informovali například v příspěvku na Steamu, kde rozepisují dílčí detaily a hlavně potvrzují, že v rámci tohoto období už mohou hráči zkoušet funkci cross-play mezi všemi dostupnými verzemi hry a hlavně se pustit do lokální kooperace s rozdělenou obrazovkou i na Xboxu Series S, kde funkce dosud chyběla. Ještě před tím se ale vývojáři vrací k chybě, kvůli které se hráči na PlayStationu 5 v některých regionech dostali ke zmíněnému osmému patchi a byl jim už automaticky stažen a aplikován na nainstalovanou hru. Vývojáři vysvětlili, že sice jde o verzi patche, která je připravená pro registrované zájemce o zátěžový test, ale že je zcela odpojen od připravovaných oprav a vylepšení, které bude testovaný patch získávat. Zároveň také nebudou uložené pozice z této verze kompatibilní s budoucí verzí Baldur’s Gate III, a tak neexistuje v podstatě důvod, proč update nechávat nainstalovaný. Vývojáři doporučili všem, komu se patch stáhnul, aby hru smazali a nainstalovali znovu – tak se dostanou opět k verzi, která odpovídala stavu s vydaným patchem číslo sedm.
Teď už ale k tomu, co všechno Patch 8 přináší a co už mohou zaregistrovaní hráči testovat. Jde o zmiňovaný cross-play, který bude fungovat přesně, jak si představujete. Při zahajování kooperace se k vám zkrátka budou moci připojovat hráči z ostatních platforem, případně vy sami se budete moci připojovat do multiplatformních lobby. Vývojáři navíc potvrdili, že pokud hráč zaregistrovaný do testu chce vyzkoušet cross-play s přáteli, kteří zaregistrovaní nejsou, může si vyžádat klíče navíc na oficiálních stránkách studia. Vývojáři k tomu ostatně připravili i video, které v necelých čtyřech minutách vysvětluje vše podstatné.
Vývojáři se také zabývají otázkou konkrétního spojování hráčů z jednotlivých platforem a doporučují, aby to byli konzolisté, kdo v případě multiplatformního lobby založí hru. Zároveň také připomínají, že pokud hru zakládá hráč na PC a má ve své hře aplikované modifikace, musí být všechny kompatibilní s verzemi pro konzole, případně pro Mac. Zároveň takových modifikací nesmí mít zakládající hráč více než 100, v případě nesplnění těchto podmínek ke spojení nedojde a lobby se nevytvoří.
Co se týče lokální kooperace na Series S, připomínáme, že Microsoft udělil vývojářům z Larianu výjimku a ti jako jedni z mála, a patrně jako dosud jediní, nemuseli zachovat paritu verze v porovnání s tím, jak hra funguje na Series X. Byl to ale očividně i závazek Larianu, že půjde o výjimku časovou, a nyní už tedy nebude zapotřebí. Vše by mělo fungovat jako na ostatních platformách a studio v tuto chvíli neposkytuje žádné detaily, například ohledně omezení či krocích, které vývojáři provedli za účelem uspokojivého fungování této funkce i na Series S. Připomínáme také, že osmý patch přinese vylepšení fotomódu, 12 nových podtříd hrdinů a řadu vylepšení hry jako takové. Do testu se můžete i nadále registrovat na oficiálních stránkách hry.
To by ma aj zaujímalo, ale len z čírej zvedavosti, či ten Patch 8 opravuje na menšie chyby, na ktoré som narazil aj ja po Patchi 7 (alebo šiesty to bol?). A gratulujem Larianu. Spojazdniť split-screen na takom šrote akým je Series S je priam zázrak.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.