branding
Need for Speed Unbound, Electronic Arts, Komunitní manažer NFS urazil fanouška, EA se omluvila

Komunitní manažer NFS urazil fanouška, EA se omluvila

Máš místo mozku milkshake, řekl admin účtu na Twitteru. Polepšíme se, slíbila společnost

Zdroj: Electronic Arts
24. 11. 2022
Název: Need for Speed Unbound Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 2. 12. 2022

Podobně jako v případě The Callisto Protocol, v pátek 2. prosince dorazí také Need for Speed Unbound. Jenže zatímco jsme před několika dny chválili velkorysé gameplay video, teď se kolem hry strhla na pohled poměrně zbytečná nepříjemnost. Jeden z hráčů totiž reagoval právě na příspěvek, který zmíněné video uvozoval, a trochu si rýpnul do Electronic Arts i vývojářů z Criterion Games. Odpověď od administrátora oficiálního účtu Need for Speed však byla příkřejší, než by v rámci profesionální komunikace měla být a vše nakonec skončilo u omluvy a slibu, že se interakce s hráči na sociálních sítích zlepší.

„Ptali jste se a my se vás rozhodli vyslyšet,“ napsali vývojáři v pondělí na Twitter a sdíleli první skutečný gameplay trailer, po kterém značná část komunity volala. Věty se ovšem chytnul fanoušek s přezdívkou Kylo, kterému nebylo tak trochu jasné, na co vzkaz přesně naráží. „Moment, o co přesně jsme žádali a jak jste tomu porozuměli? Že máme zaplatit víc peněz, abychom si zahráli o tři dny dříve,“ zeptal se Kylo kousavě, bez ohledu na to, že informace o edici Palace, která podobně jako předplatné EA Play umožní zahrát si už 28., resp. 29. listopadu, věděli hráči dopředu. Snad i proto byla odpověď poměrně očekávaná a nebylo na ní nic závadného. „[Chtěli jste] gameplay video…? Předčasný přístup do hry tu byl celou dobu, číst je důležité,“ ozvalo se od admina NFS, ale Kylo u toho neskončil.

Svou další odpovědí, v níž kritizoval přístup EA, která si chce nechat zaplatit za 3denní předčasný přístup a přehlíží, že skutečně důležité jsou vztahy se zákazníky, vyprovokoval admina k urážce. „Máš místo mozku milkshake,“ zjistil Kylo, který urážku vrátil s tím, že jako milkshake působí celá společnost EA. „Neplač, brácho, nebo si prostě kup základní verzi,“ pokračovala rozmíška, která měla dávno skončit. Jenže Kylo opět pokračoval a vysvětlil, že ačkoliv měl chuť si hru koupit, teď už si je jistý, že vývojáři právě přišli o jednoho zákazníka. „Velmi dobře, dělejte ramena a zkuste se i nadále zalíbit 12letým dětem. Nejsi ani z poloviny tak cool, jak si myslíš, šéfe,“ dodal Kylo. Poslední slovo měl ale admin účtu NFS, který pouze dovršil tenhle žabomyší střet posledním vzkazem: „Všechno jsem nečetl, ale sorry, že se ti to stalo, nebo spíš blahopřeju.“

Bez ohledu na to, jak hloupě a marginálně celý tenhle spor působí, vývojáři se na Twitteru posléze omluvili a připustili, že komunikace neproběhla úplně bez chyb. „Souhlasíme, že jsme se nechali trochu unést atmosférou kolem uvedení hry na trh a některé naše nedávné odpovědi na sociálních sítích překročily hranici. Těm fanouškům, které jsme naštvali, se omlouváme. Polepšíme se a uvidíme se tu příští týden,“ uzavřelo oddělení pro komunikaci a podle očekávání opět dalo prostor k dalším reakcím ze strany hráčů. Někdo souhlasí, někdo ne, jde nicméně o skvělou demonstraci toho, jak složitá interakce s hráči, resp. zákazníky může někdy být. Ne někdy, vlastně pořád.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru