V průběhu října se internetem začala šířit informace, že Kingdom Come: Deliverance II bude obsahovat značně nepopulární ochranu Denuvo. Informace pocházela přímo od podpory Plaionu, tedy vydavatele hry, což mnohé hráče znepokojilo, někteří dokonce vyjádřili svůj nesouhlas i rušením předobjednávek. Samo studio Warhorse nicméně přítomnost Denuva nepotvrdilo ani nevyvrátilo, respektive ji vůbec nijak nekomentovalo.
To se změnilo dnes během vývojářského streamu, kde během hraní došlo i na toto téma a otázku. Zde bylo konečně oficiálně potvrzeno, že Kingdom Come: Deliverance II nebude Denuvo obsahovat, jak ostatně hlásá už samotný titulek. To nepochybně uklidnilo řadu hráčů – což koneckonců dokazují i diskuze na Redditu nebo Discordu – kteří tak mohou opět hru vyhlížet bez obav z často probíraných vedlejších efektů ochrany a opět se těšit například z toho, co viděli během streamu. Zde vývojáři prezentovali úkol v Kutné Hoře, který jsme si mohli sami vyzkoušet už v létě. Každý úkol lze ovšem řešit různými způsoby, proto i postup vývojářů byl jiný než v našem případě. Komunitní manažer Tobias Stolz-Zwilling mimo jiné poznamenal i to, že budou hráči překvapeni, na jakém hardwaru hru spustí, nároky se ovšem dozvíme až později.
Aktualizace: Později během streamu bylo rovněž potvrzeno, že již brzy budeme mít možnost slyšet vůbec první ukázku českého dabingu hry. Stane se tak již brzy, konkrétně v Brně během Mistrovství ČR v počítačových hrách, které probíhá od 22. do 24. listopadu 2024. Pro Warhorse to zde navíc nebude premiéra, jelikož právě zde už před lety prezentovali první díl, tehdy ovšem samozřejmě bez dabingu.
Pro úplnost připomínáme, že Kingdom Come: Deliverance II vyjde 11. února 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series včetně českého dabingu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Mne na Denuve celkom zalezi..
dabing ma nezaujima, vyhodene peniaze.
KCD1 nemala CZ dabing zvykol som si na hlas Henryho.
Teraz si mam zvykat na novy? no way
Pre mna a pre VELA hracov je dabing proste dolezita sucast hry, a to som plne plynuly v anglictine. Ide proste o atmosferu. Je to to iste ako hrat Zaklinaca v polstine vs v anglictine. Ten polsky dabing je proste na inej urovni, tie hlasky, tie prizvuky, ten Geralt ma 100x zaujimavejsi hlas a charakter ako ten aglicky hovoriaci ,,Batman“.
to by bola ostuda a dovody ma ako zakaznika nezaujimaju. PS nema bohvie ako silne CPU a hra je dost CPU heavy ale aj tak.
Make its happen or not buy ci ako sa to pise
Skoda ze do hier neskusaju implementovat ingame ochrany ako v starsich hrach, kde na piratskych verziach nebolo vacsinou mozne hru dohrat. Bola vzdy zabava citat ako sa potom pirati sami udali na forach, ked si mysleli ze ide o bug.
„proste spravili hru tak aby neoriginál nešiel dohrať“. To uděláš jak? Buď formou DRM, který crackneš mnohem snáz, nebo schválně jako vývojář vypustíš falešnou verzi hry, na kterou se pár lidí nachytá, ale stejně ji hned nahradí pravá pirátská verze.
Nekde jsem cetl, ze prave ochranit alespon ty prvni dny vyvojarum za to stoji, protoze tam jsou nejvetsi prodeje.
Další důvod toho, že autoři nechtějí dávat pastičky na piráty do herního obsahu (udělat hru nedohratelnou nebo příliš těžkou) je negativní reklama. Pirát si sice uřízne ostudu tím, že za to bude hru kritizovat, ale negativní komentář je prostě negativní komentář. Většina těch, co si to přečtou, se nebude pídit po tom, jestli je to záležitost protipirátské ochrany nebo je hra opravdu rozbitá.