branding
Kingdom Come: Deliverance II, Deep Silver, Plaion, KCD II v 60 fps na konzolích není zřejmě úplně vyloučené

KCD II v 60 fps na konzolích není zřejmě úplně vyloučené

Martin Klíma naznačuje, že to může být něco, čím se Warhorse stále zabývají

Zdroj: Warhorse Studios
13. 9. 2024
Název: Kingdom Come: Deliverance II Vývojář: Vydavatel: , Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 11. 2. 2025

Výkonný producent Warhorse Studios Martin Klíma prohlásil v rozhovoru pro magazín Wccftech, že 60 fps na konzolích není pro Kingdom Come: Deliverance II nedosažitelná meta. V odpovědi na jednoduše formulovanou otázku, zda hra poběží v 60 fps na konzolích, zdůraznil, že titul ještě není hotový a stále se na něm pracuje. Tato odpověď ale naznačuje, že by se přeci jen nějaký volitelný režim výkonu mohl na konzolích nakonec objevit. Až dosud jsme se domnívali, že se musíme na PlayStationu a Xboxu spokojit jen s 30 fps.

Toto téma ostatně přišlo na přetřes i na Vortexu po odhalení konzole PlayStation 5 Pro. Zajímalo nás, zda tomu může pomoci nový výkonnější systém. A tak jsme stejnou otázku shodou okolností položili i my během včerejšího rozhovoru s Danem Vávrou. Toto povídání bychom vám rádi nabídli v následujících dnech, ale zatím podléhá autorizaci. K vyjádření Martina se v tuto chvíli snažíme získat další podrobnosti. Update: Mluvčí a PR manažer Warhorse Tobias Stolz-Zwilling pro Vortex potvrdil, že se skutečně v těchto dnech tým soustředí na to, aby hra běžela co nejlépe na všech platformách. Zatím není jasné, jak optimalizace dopadne, ale Tobi slibuje, že už teď je výkon velmi dobrý.

Martin Klíma také v rozhovoru pro Wccftech prozradil, že Warhorse těsně spolupracují s Crytekem a mají přístup k nejnovější verzi CryEnginu. Ale současně využívají vlastní úpravy z prvního dílu. Nejde tedy o stejnou verzi jako u Hunt: Showdown, ale jsou si velmi blízké.

Nahlásit chybu v článku

18

Napsat komentář

Další články
Nahoru