Výkonný producent Warhorse Studios Martin Klíma prohlásil v rozhovoru pro magazín Wccftech, že 60 fps na konzolích není pro Kingdom Come: Deliverance II nedosažitelná meta. V odpovědi na jednoduše formulovanou otázku, zda hra poběží v 60 fps na konzolích, zdůraznil, že titul ještě není hotový a stále se na něm pracuje. Tato odpověď ale naznačuje, že by se přeci jen nějaký volitelný režim výkonu mohl na konzolích nakonec objevit. Až dosud jsme se domnívali, že se musíme na PlayStationu a Xboxu spokojit jen s 30 fps.
Toto téma ostatně přišlo na přetřes i na Vortexu po odhalení konzole PlayStation 5 Pro. Zajímalo nás, zda tomu může pomoci nový výkonnější systém. A tak jsme stejnou otázku shodou okolností položili i my během včerejšího rozhovoru s Danem Vávrou. Toto povídání bychom vám rádi nabídli v následujících dnech, ale zatím podléhá autorizaci. K vyjádření Martina se v tuto chvíli snažíme získat další podrobnosti. Update: Mluvčí a PR manažer Warhorse Tobias Stolz-Zwilling pro Vortex potvrdil, že se skutečně v těchto dnech tým soustředí na to, aby hra běžela co nejlépe na všech platformách. Zatím není jasné, jak optimalizace dopadne, ale Tobi slibuje, že už teď je výkon velmi dobrý.
Martin Klíma také v rozhovoru pro Wccftech prozradil, že Warhorse těsně spolupracují s Crytekem a mají přístup k nejnovější verzi CryEnginu. Ale současně využívají vlastní úpravy z prvního dílu. Nejde tedy o stejnou verzi jako u Hunt: Showdown, ale jsou si velmi blízké.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jako pokud to nepojede 60 na Pro tak pro PC to kupovat nebudu. U hrani KCD1 me bolely zada. Chci gauc. 🙂
Ale tak na PS5 Pro by to režim 60fps mělo nabídnout. Jinak nevidím jediný důvod proč konzoli pořizovat
KCD 1moc dobře neběželo ani na PC a všechny ty patche stav spíše zhoršovali. Když to pustíš na současné sestavě je to +- ok. Navíc Vávra měl nápady jako, že postavy mají 30 vrstev oblečení a tak dále.