Vydání Kingdom Come: Deliverance II už je opravdu za rohem, ale ani po něm dobrodružství Jindřichovo ani hráčovo neskončí. Studio Warhorse oficiálně představilo další plány a obsah, který do hry dorazí po vydání v průběhu roku, přičemž zde nalezneme i hojně poptávané přírůstky. Ještě na jaře dojde na bezplatné aktualizace, které hru obohatí o hardcore režim pro ty nejodvážnější, stejně jako tomu bylo v prvním díle, dále dorazí i závody na koních a možnost změny účesů nebo vousů, čehož jsme se též časem dočkali i Kingdom Come: Deliverance.
Henry’s journey continues with free updates this spring and epic expansions in the Post Launch Roadmap, kicking off a year of new adventures. #KCD2pic.twitter.com/kzfnFqfdYk
Ke Kingdom Come: Deliverance II je každopádně možné dokoupit season pass, který je součástí i draží edice Gold. Právě zde se mohou hráči těšit na tři rozšíření, která byla ohlášena už v minulosti, zatím však nebylo známo, kdy dorazí a o co přesně půjde. Nyní se dozvídáme, že jednotlivá rozšíření budou přicházet v každém zbývajícím ročním období, přičemž jako první přijde v létě na řadu rozšíření nazvané Brushes with Death, na podzim to bude Legacy of the Forge a v zimě pak Mysteria Ecclesiae. Detaily zatím neznáme, něco už ovšem naznačují samotné názvy a přiložené obrázky. Zdá se, že se v tom prvním dáme dohromady s nějakým podivným malířem? Ve druhém se zřejmě opět podíváme na zoubek svému původnímu řemeslu. A to třetí? Inu, to bude nějaká záhada! Na přesné informace si však budeme muset počkat.
Tak to som zvedavý, aké budú tie príbehové rozšírenia. Len ma to prekvapuje. Už základná hra je veľká, tak som si myslel, že žiadne DLC nebudú. Niekedy je aj veľa dobrého na škodu, ale uvidíme. Pretože napríklad BG 3 som si užil, ale po 150 hodinách už toho bolo veľa a koniec prišiel až po ďalších 58 hodinách 😀
Tato „divná doba“ existuje již okolo 15. let. Každá firma má dlouhodobou strategii, aby každý měl, co dělat. Záleží pouze na nich, jestli s tím vyjdou na veřejnost, či nikoliv. Pravděpodobně stále dochází k doladění hry, zároveň se pracuje na DLC i první krůčky k novému projektu.
Previews kde se mluví o technickém stavu jsou venku už snad stovky. Zrovna dneska jsem na jedno koukal kde týpek říkal že za 38 hodin hraní neměl jedinej crash a měl jedinej relativně nepodstatnej bug, a běželo mu to na 60fps celou dobu na RTX 3080.
Desiatky preview sú vonku a nikde sa významné chyby nespomínajú. Ešte aj vývojári hovoria, že práve kvôli tomu hru odložili o 2 mesiace. Lebo chceli vychytať väčšinu chýb ešte pred vydaním. Roadmapa a plán po stránke obsahu je častokrát dohodnutý ešte pred plným vývojom. Vývojári vedia, na čom idú pracovať. To tak v práci býva, že vieš od nadriadeného, čo máš robiť.
Divná to doba, že aj napriek všeobecne známym veciam, sa stále nájdu pochybovači a kritici. Ktorí vlastne výsledok poznajú 2 týždne vopred a to hru ešte na vlastné oči u seba doma, nevideli a nehrali 🙂 A vývojári to väčšinou len mlčky tolerujú alebo sa zabávajú 😀
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Divná to doba, že aj napriek všeobecne známym veciam, sa stále nájdu pochybovači a kritici. Ktorí vlastne výsledok poznajú 2 týždne vopred a to hru ešte na vlastné oči u seba doma, nevideli a nehrali 🙂 A vývojári to väčšinou len mlčky tolerujú alebo sa zabávajú 😀