Společnost CD Projekt přichází s finančními výsledky za třetí čtvrtletí probíhajícího fiskálního roku a společně s nimi přináší i několik dalších zajímavých čísel a postřehů, které se týkají jednotlivých studií, zaměstnanců a v neposlední řadě také dílčích her. Informace, která v tuto chvíli rezonuje patrně nejvíc, se týká počtu prodaných kusů datadisku Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077. CD Projekt zaznamenal prodej 4,3 milionů kopií, což znamená 20procentní zájem všech majitelů hry, která je pro hraní nezbytná. Jinak řečeno, první a současně i poslední příběhové rozšíření si pořídil každý pátý majitel základní hry, což lze považovat za solidní úspěch. Vývojáři nicméně poukazují také na to, že za posledních 30 dní obdrželo Phantom Liberty 92 pozitivních recenzí na Steamu, což jde ruku v ruce nejen s prodejním úspěchem, ale také s nominacemi na The Game Awards nebo vítězstvími na Golde Joystick Awards.
CD Projekt dále sdílel obligátní graf zapojení jednotlivých týmů do vývoje konkrétních her, na kterých se v CD Projektu pracuje, a je čím dál tím zřejmější, že to doslova vře u projektu Polaris. Nový Zaklínač momentálně zaměstnává téměř polovinu dostupných kapacit, nominálně přes 330 lidí, a to na úkor zmenšujícího se týmu, který vyvíjel Phantom Liberty a staral se o Cyberpunk 2077. Oproti stavu na konci července už na hře a rozšíření pracuje přibližně třetina všech vývojářů, a jak CD Projekt potvrdil, přelévání sil bude v dalším čtvrtletí opět patrné. Zbylé části CD Projektu pak pracují na projektu Sirius, který vychází ze Zaklínače, ale prochází restartem, definitivně se ukončují práce na Gwentu a v kolonce další projekty pak jsou rozběhnuté koncepty remaku prvního Zaklínače a dalšího dílu Cyberpunku. Oba tituly se ale do grafu vůbec nepromítají a je tudíž zřejmé, že na nich skutečně pracují jen jednotlivci, budoucí vedoucí oddělení, scenáristé a game directoři.
Pokud bychom se měli zabývat financemi, společnost zaznamenala meziroční nárůst příjmů, a to o vysokých 80 procent. Vše se ale samozřejmě odráží v tom, že vyšlo Phantom Liberty, které stojí za finální částkou 442 milionů zlotých největší měrou. Po započítání příjmů z GOGu a samozřejmě nákladů z toho CD Projekt vychází s 202 miliony zlotých zisku, což je více než dvojnásobek toho, kolik společnost vydělala ve stejném období loni. Nad rámec her se pak chce CD Projekt snažit promluvit i do dalších odvětví zábavního odvětví, ale tentokrát zástupci společnosti nesdíleli žádné konkrétní detaily a plány. Jediné, co během rozpravy s investory zaznělo, byl zájem pokračovat s animovanou tvorbou vycházející ze značek CD Projektu, tím se nám připomíná nejen nadcházející The Witcher: Sirens of the Deep, ale vrací se také připomínka vynikajícího seriálu Cyberpunk: Edgerunners, na který by mohl CD Projekt, klidně i ve spolupráci se studiem Trigger navázat. Ne přímo, ale v podobném duchu, samozřejmě.
A kdyby to idioti udělaly i na PS4 tak by si ho koupilo mnohem víc lidí včetně, a já vážně nebudu kupovat novou konzoli kvůli DLCčku.
A celkově vůbec to kupovat nebudu kvůli blbím ovladačům 4kový stojí za hovno hned se rozbijou jaký to asi bude shit u 5ky každá generace horší kvalita, nesmrtelný byly u 3jky. Radši zůstanu u PC, všechno jevný a nerozbitný běžným používáním.
To je tvoj problém, nie ich. Tá hra je dosť náročná na PC aj na PS5. V tejto verzii by to už technicky na PS4 nešlo. A neviem čo robíš s ovládačmi ty, ale mne DualShock 4 vydržal 8 rokov v službe úplne bez problémov. Takže pokiaľ s tým hráš hry normálne, tak vydržia. Hovorí sa, že na DualSense začnú páčky časom driftovať. Mne sa to po 10 mesiacoch zatiaľ nestalo.
Taky si vždycky říkám, co lidi s těmi ovladači dělají. DualShock mi vydržel prakticky celý životní cyklus PS4 (a kamarádovi, kterému jsem PS4 prodal, slouží možná doteď). PS5 mám ode dne prodeje a oba DualSense slouží také bez problémů.
Možná mám štěstí? No snad budou sloužit dál, jakož i celý Playstation a další příslušenství…
To dúfam aj ja, že tie ovládače nezačnú driftovať po čase. A čo sa týka samotného PlayStationu, tak odišla mi iba PS3. Tá bola taká dosť chybová. Ale 8 rokov vydržala. Moja PS4 má teraz 10 rokov a stále funguje. Tak snáď aj PS5 vydrží aspoň do roku 2028, kedy by údajne mala prísť PS6.
Keďže celkovo sa predalo zo Cyberpunku okolo 25 miliónov kusov, tak som čakal, že z Phantom Liberty sa predalo niečo medzi 5 a 10 miliónmi kusov. Ale aj tých 5 je pekné číslo. Po tých mnohých opravách je CP 2077 už dlhší čas skvelou hrou.
Já Cyberpunk koupil, dohrál a prodal. Podobně to udělali asi i mnozí další hráči, kteří tedy DLC nezakoupí. Proto mohou být ta čísla prodejů takto rozdílná.
Nicméně já ani po vydání nezaznamenal nějaké brutální bugy, glitche apod. a už vůbec ne takové, které by mi bránily hru dohrát (Hrál jsem na PS5.). A teď, i vzhledem k tomu, že nic moc nevychází, uvažuji, že si Cyberpunk koupím znova! Je teď jistě vymazlený x patchi + mě láká to DLC a na New Game+ si to projít znova…
Ja svoje hry nikdy nepredávam aj keď mám tú možnosť, keďže preferujem fyzické kópie na PS5. Mám to rád vystavené na poličke. Ale nemyslím si, že sa to predáva druhým majiteľom v tak veľkej miere, aby bol pomer predaja 5:25. Buď si to mnohí hráči ešte nestihli kúpiť alebo nemajú o to záujem podľa mňa.
To je všeobecne známe, že PS5 verzia, respektíve PS4 verzia hraná na PS5, fungovala už od vydania najlepšie, čo sa týka konzol. Najmenej chýb bolo na PC. Ja to hrám až teraz (čakal som na DLC) a občas sa nejaký malý bug objaví, ale to nie je nič strašné a dá sa to hrať príjemne, od začiatku do konca.
A to DLC ti určite odporúčam si zahrať. Je to dobrý triler a trochu akčnejšia nová pasáž počas hlavného príbehu. Nehovoriac o tom, že podľa toho, ako sa rozhodneš, môžeš mať nový ending, ktorý je jedným z tých pozitívnejších. Len ako hovoria tvorcovia z CDPR – svet Cyberpunku nikdy neponúka na 100% sladký happy-end.
Já některé hry prodávám. Takové, které si zahraju (, třeba i koupím až ve slevě) a nemám pocit, že bych je ještě někdy „musel“ hrát (např. AC Mirage)
Jiné hry (často kupované Day one a v lepší edici), srdcovky, skvěle hodnocené (např. TLoU), nebo které může hrát syn (např. Ratchet&Clank) si ponechávám ve sbírce.
Cyberpunk, byť mě bavil, spadal do té první skupiny. No a jako jediná z prodaných her, se do mé sbírky možná vrátí. Navíc se snažím podpořit vývojáře, kteří dají do hry české titulky. Tak uvidím…
A jako jeden každý pátý z těch pěti rozhodně nelituji. Jen mě mrzí, že to muselo projít tolika patchi, ale Phantom Liberty mě chytlo (a jelikož jsem v tomhle ohledu trošku magor, tak předtím jsem samozřejmě vyčistil celé NC 😉😇). Ono skoro 1 000 hodin naměřených na GOGu leccos vypovídá… 😉🙂
Ahoj a dohrál jsi všechny možnosti na začátku…? Já to hrál za nomáda a říkal jsem si, že to pak vyzkouším za korporáta i dítě ulice. Ale nakonec ne. Rozdíly jsou prý malé a ten nomád mi k V sedí nejvíc.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
A celkově vůbec to kupovat nebudu kvůli blbím ovladačům 4kový stojí za hovno hned se rozbijou jaký to asi bude shit u 5ky každá generace horší kvalita, nesmrtelný byly u 3jky. Radši zůstanu u PC, všechno jevný a nerozbitný běžným používáním.
Možná mám štěstí? No snad budou sloužit dál, jakož i celý Playstation a další příslušenství…
Nicméně já ani po vydání nezaznamenal nějaké brutální bugy, glitche apod. a už vůbec ne takové, které by mi bránily hru dohrát (Hrál jsem na PS5.). A teď, i vzhledem k tomu, že nic moc nevychází, uvažuji, že si Cyberpunk koupím znova! Je teď jistě vymazlený x patchi + mě láká to DLC a na New Game+ si to projít znova…
To je všeobecne známe, že PS5 verzia, respektíve PS4 verzia hraná na PS5, fungovala už od vydania najlepšie, čo sa týka konzol. Najmenej chýb bolo na PC. Ja to hrám až teraz (čakal som na DLC) a občas sa nejaký malý bug objaví, ale to nie je nič strašné a dá sa to hrať príjemne, od začiatku do konca.
A to DLC ti určite odporúčam si zahrať. Je to dobrý triler a trochu akčnejšia nová pasáž počas hlavného príbehu. Nehovoriac o tom, že podľa toho, ako sa rozhodneš, môžeš mať nový ending, ktorý je jedným z tých pozitívnejších. Len ako hovoria tvorcovia z CDPR – svet Cyberpunku nikdy neponúka na 100% sladký happy-end.
Jiné hry (často kupované Day one a v lepší edici), srdcovky, skvěle hodnocené (např. TLoU), nebo které může hrát syn (např. Ratchet&Clank) si ponechávám ve sbírce.
Cyberpunk, byť mě bavil, spadal do té první skupiny. No a jako jediná z prodaných her, se do mé sbírky možná vrátí. Navíc se snažím podpořit vývojáře, kteří dají do hry české titulky. Tak uvidím…