Vedoucí vývoje Jeff Ross, který předloni opustil studio Bend po dlouhých 20 letech, se v podcastu Sacred Symbols+ otevřeně rozpovídal o tom, jak Sony utnulo pokračování Days Gone, a dalších pozitivních i negativních zkušenostech s vývojem a se Sony. Ross se poslední dobou netajil svými plány ohledně neexistujícího druhého dílu. Sony rovněž navrhoval open-world akci Resistance nebo hororovou hru s pracovním názvem Zombies of Catan. Kromě toho však zmínil, že jej lákalo se pustit znovu do Uncharted a odvyprávět příběh mladého Victora Sullivana, mentora Nathana Drakea.
Rossova představa se točila kolem Sullyho zhruba ve věku 25 let, uprostřed 70. let, tedy v době, kdy byl nucen opustit námořnictvo a najít nový způsob života. Ross měl dokonce jasno i o jeho vzhledu, jenž by připomínal Seana Conneryho v ikonické roli Jamese Bonda, rovněž ho měly ovlivnit filmy Joker a Tenkrát v Hollywodu, právě vyobrazením sedmdesátek. Koncept měl ovšem i své nedostatky, především z hlediska gameplaye. Podle Rosse v něm totiž nebylo tolik příležitostí k přestřelkám, přičemž by nechtěl udělat první Uncharted, kde by nebylo možné nikoho zastřelit.
Mladý sexy Victor Sullivan by podle mě vypadal jako Sean Connery.
Nutno dodat, že Jeff Ross, ačkoli je v tuto chvíli jeho nejznámějším titulem právě Days Gone, a studio Bend mají se sérií Uncharted zkušenosti. Pracovali na spin-offu Uncharted: Golden Abyss z roku 2011, jenž byl jedním ze startovních titulů konzole PlayStation Vita, kde se zároveň stala nejprodávanější, a karetní hře Uncharted: Fight for Fortune. Kromě toho mělo studio v loňském roce pracovat i na dalším spin-offu, ale postupně došlo k jeho zrušení a Bend na něm již nadále nepracuje.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.