Magazín MP1st vytvořil moc pěknou srovnávací galerii, v níž se zaměřil na detaily zejména hlavních postav z her Horizon Zero Dawn, Death Stranding a Horizon Forbidden West. Smyslem je pochopitelně zjistit, jaký pokrok udělali vývojáři a celá technologie enginu Decima od studia Guerrilla Games, kterou využil také tým Kojima Productions. Kromě jmenovaných her engine poháněl rovněž tituly Killzone: Shadow Fall, Until Dawn, Until Dawn: Rush of Blood a RIGS: Mechanized Combat League. Původně bezejmenná technologie dostala jméno až po spojení s Kojima Productions podle umělého japonského ostrova Dedžima, kde v 17. století vznikla nizozemská obchodní enkláva.
Samotné srovnání je pozoruhodné a dokládá, že pokrok se stále nezastavil a do jakých podrobností lze dnes už v herní grafice zajít. Textury i modely jsou stále detailnější a není pochyb o tom, že pokrok u Death Stranding se mohl zase pozitivně promítnout do nového Horizonu. Popisovat jednotlivé detaily by bylo nošením dříví do lesa, podívejte se na ně sami a udělejte si vlastní úsudek. Je každopádně úžasné, do jakých maličkostí dnes mohou vývojáři zajít i v open world hrách. Jde o detaily tak nepatrné, že je člověk nemá při běžném hraní šanci ani postřehnout. Přesto tam jsou. Jako třeba textura dřeva a opotřebovaná barva na korálcích Aloy nebo neposlušné vlasy kolem jejích uší.
Kompletní galerii si můžete prohlédnout na webu MP1st. Bohužel srovnání lépe neakcentuje, o jaké verze se jedná.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
A taky jednomu nerozumím. Jistě se ptáš čemu, že? Všemu. 🙂
krasu 4K30fps modu cenim, avsak na moji oled televizi je 30fps kvuli stutteringu nehratelnych a myslim si ze valna vetsina hracu na PS5/XSX saha po 60fps a upscalingu. U Horizonu je to obrovsky krok vedle ktery dela velky sram na jinak skvele hre.