Vybraná média měla možnost vyzkoušet si v předstihu hru Indiana Jones and the Great Circle od studia MachineGames a Bethesdy. Společně s dojmy jsme se tak dočkali i dalších rozhovorů a informací od vývojářů. Vybrali jsme pro vás pár zajímavých bodů.
Dozvěděli jsme se například, že hra sice bude mít lineární příběh, ale dovolí nám vrátit se do předchozích oblastí a dokončit tu úplně vše. Prozradil to designer Jens Andersson v rozhovoru pro magazín IGN. Takže podle něj bude tímto způsobem možné v rámci jedné hry zkompletovat hru na 100 procent. Důvodem podle něj je, že mají některé opravdu velké lokace a přitom chtěli nabídnout nepovinný obsah. Pokud se ale někdo nechce zdržovat a užít si tempo, nic mu pak nebrání se k různým tajemství vrátit.
Creative director Axel Torvenius zase magazínu Windows Central řekl, že Indiana Jones and the Great Circle má nabídnout 60 fps na konzolích Xbox Series X i S. Podrobnosti o výkonu se ale máme dozvědět, až se vydání hry přiblíží. Za zmínku také stojí, že Indiana Jones and the Great Circle umožní nezávisle na sobě nastavit obtížnost pro souboje i hádanky.
A konečně poslední informace se týká nacistické symboliky. Titul se jí vyhýbat v žádném případě nebude. Naopak bude zjevně zastoupena v hojném počtu. Ale na začátku hráči spatří upozornění (via VGC), že tento obsah nemá být vykládán jako schvalování, glorifikace nebo podpora samotné ideologie. Nejde o zlehčování ani popírání válečných zločinů, genocidy nebo zločinů proti lidskosti, vzkazují vývojáři.