Již podruhé se necháme obklopit kreativním světem hry/editoru Dreams a podíváme se na ty nejlepší výtvory obdařených jedinců. Po předchozím prozkoumávání konceptů a zajímavých projektů se ale tentokrát zaměříme na funkční záležitosti, které už mají vedle pěkné vizuální stránky také nějakou složku hratelnosti.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Proto také Media Molecule ve hře na týdenní bázi pořádá výtvarné jamy, které jsou vždy zaměřené na jednotné téma. Což ve výsledku pomáhá rychleji a organicky zaplňovat právě knihovnu assetů.
PS: Co se týče loga Vortexu od Honzy ze závěru streamu, tak mám tušení, že jej neuložil jako sen (obdélníkový prvek), ale buďto jako scénu (kruhový prvek) nebo jako objekt (hexagonový prvek). V takovém případě by to logo mělo jít najít přímo v editoru a nikoliv v DreamSurfing sekci.