Závodní hra Fast & Furious: Crossroads byla slavnostně oznámena a představena loni v prosinci na akci The Game Awards. Titul od Slightly Mad Studios (Need for Speed: Shift, série Project CARS), kteří od podzimu patří Codemasters, měl vyjít letos v květnu na PC, PS4 a Xboxu One. Doprovodit měl do kin nový film F9 neboli Rychle a zběsile 9. Jenže ten byl kvůli koronaviru odložen skoro o rok – z května 2020 až na duben 2021. A velký otazník se teď vznáší i nad premiérou hry.
Je docela dobře možné, že si všichni spočítají, že bez filmu bude mnohem obtížnější hru lidem prodat.
I když hra není adaptací zmíněného filmu, start obou projektů není propojený náhodou a když nic jiného, mají se produkty podpořit třeba z hlediska marketingu. K problému se vyjádřil vydavatel hry, tedy společnost Bandai Namco, i Codemasters. Podrobnosti přinesl magazín USgamer. Herní firmy už pochopitelně spolupracují s filmovým studiem, aby dojednaly detaily. Autoři zatím hru dokončují, prozradila společnost Bandai Namco.
I samotní Codemasters ale připouštějí, že načasování vydání hry je v tuto chvíli nejisté kvůli odkladu filmu. Až se všechny strany poradí, oznámí podrobnosti. A studio Universal do toho zjevně může také mluvit podle toho, jak tuto informaci herní firmy tlumočí. Je tak docela dobře možné, že si všichni spočítají, že bez filmu bude mnohem obtížnější hru lidem prodat.
Na akci The Game Awards slavnostně Fast & Furious: Crossroads představili herci Vin Diesel a Michelle Rodriguez. Oni i Tyrese Gibson si tu zopakují své role ze stříbrného plátna. Vývojáři slibují filmově pojatou závodní akci, kterou chtějí konkurovat sérii Need for Speed. Kromě singlu nás lákají i na “revoluční” multiplayer. Součástí hry pochopitelně budou rychlá auta, kaskadérské kousky, honičky… Však to znáte.
Jenže problém je ještě trochu někde jinde. Už při představení fanoušky série a obdivovatele Slightly Mad Studios trochu zaskočilo, jak hra vypadá. Nikdo nepochybuje o zkušenostech vývojářů, ale jakkoli povrchně to může znít, grafika prostě nepůsobí zatím moc přesvědčivě. Pokud by Fast & Furious: Crossroads skutečně postihl odklad, mohl by se tento problém ještě zdůraznit. Autoři samozřejmě mají na druhé straně víc času leccos opravit, nemusí je stresovat blížící se premiéra, ale kdyby takto hra vypadala třeba na podzim nebo dokonce za rok v konkurenci nových konzolí, asi by nedělala velkou parádu.