Netradičních zážitků ve hrách není nikdy dost, přičemž o jeden takový se snaží i horor Don’t Scream ve stylu found footage odehrávající se v 90. letech. Hra ke hraní vyžaduje mikrofon, jelikož se restartuje s každým leknutím a zakřičením. O hře od Digital Cybercherries jsme poprvé informovali už před rokem, kdy směřovala ke svému vydání v předběžném přístupu, tematicky na Halloweena. Původně vývojáři zamýšleli vydat plnou verzi ještě loni, nakonec na to však došlo skoro do roka a do dne. Don’t Scream oficiálně vyšlo na Steamu 28. října 2024 a k dispozici je i nový krátký trailer.
Vývojáři s přechodem do plné verze děkují všem, kteří ji pomohli formovat, jelikož během předběžného přístupu pečlivě naslouchali zpětné vazbě od hráčů. Verze 1.0 nabízí mnohá vylepšení, zajímavé změny, nové funkce a samozřejmě i opravy dřívějších chyb a problémů. „Les od vaší poslední návštěvy prošel velkou proměnou,“ lákají vývojáři. Děsivé pasáže a celkově hrůza a strašení mají být nyní intenzivnější díky novým a vylepšeným modelům, animacím, efektům i zvukům, přičemž přepracovaná zvuková stránka je nově i binaurální. Stejně tak došlo k přepracování dynamičnosti a tempa v souvislosti s napětím a lekáním. Les jako takový je nyní větší a s desítkami nových míst k prozkoumání, zatímco stávající lokace dle vývojářů působí lépe než dříve.
Vzhledem k tomu, že je jádro hry založené na reakci hráče a jeho lekání, zaměřili se vývojáři též na vylepšení kalibrace mikrofonu, který je ke hraní potřeba. Křik hru restartuje, ovšem i samotný šepot či mluvení ji mohou ovlivnit, jelikož hráče vystaví nebezpečí ze strany lovců a další nepřátel skrývajících se v lese. Rovněž přepracovali uživatelské rozhraní, nastavení grafiky nebo přidali režim pro arachnofobiky. Žádné dva průchody nemají být stejné, čemuž nově napomůže i vylepšené enviromentální vyprávění, znovuhratelnost pak podporují i přidané předměty a „relikvie“, které chce v lese nacházet. S tím souvisí i přidání achievementů, nad rámec toho jsou nově na Steamu k dispozici i sběratelské karty.