O třetím dílu slavné vesmírné strategické sérii Homeworld víme už od roku 2019. Gearbox ze své pozice vydavatele oznámil na konci tehdejšího léta, že Homeworld 3 vznikne za přispění fanoušků, takže bylo jen otázkou času, než bude spuštěna crowdfundingová kampaň. V ní dokázala hra uspět, získat si přízeň bezmála 8500 lidí a přihrála vývojářům ze studia Blackbird Interactive 1,5 milionů dolarů, což působilo pozitivně. Pak ovšem přišla série odsouvání stanovených termínů vydání, byť s pochopitelnými odkazy na nutnost odladit nepříliš uspokojivě fungující mechanismy a hru jako celek. Podle posledních zpráv jsme se měli hry dočkat v první polovině letošního roku, s tím, jak se ale přiblížil mezní měsíc červen, vývojáři o sobě po dlouhé době nechali opět slyšet a termín opět odsunuli.
We are moving the launch of Homeworld 3 from the first half of 2023 to February 2024 so that we deliver the quality experience that fans deserve. pic.twitter.com/DaCX4eFMm4
— Homeworld (@HomeworldGame) May 25, 2023
Zpráva se objevila na sociálních sítích a je podle očekávání vcelku přímočará. „Odsouváme vydání Homeworldu 3 z první poloviny roku 2023 na únor 2024, abychom mohli doručit tak kvalitní zážitek, jak si hráči zaslouží,“ píše se například na twitterovém účtu hry. V příspěvku níže pak vývojáři doplňují, že chtějí se třetím dílem kráčet v šlépějích předchozích dílů a hlavně dostát pověsti, která je provází. „Homeworld 3 se přesně takhle rýsuje, ale abychom mohli plně realizovat naší vizi, potřebujeme více času na doladění a vylepšení hry,“ dodali zástupci studia Blackbird a v závěru ocenili, jakou vášeň a odhodlání fanoušci demonstrují vůči připravované hře. V odpovědích fanouškům nicméně vývojáři uvedli, že víc o hře budou připravení mluvit na konci léta, což samozřejmě zní tak, že se Homeworld 3 podívá na Gamescom, a přidali také odkaz na stránky podpory Gearboxu, kde je k dispozici i rozsáhlá sekce otázek a odpovědí, pokud byste je hledali.
Vývojáři zde například uvádí, že vývoj nepoznamenal přechod na čtyřdenní pracovní týden, protože zkrácení mělo paradoxně pozitivní vliv a tým pracuje efektivněji. Za zpožděním by rovněž neměla stát jedna jediná překážka či problém, ale skutečně snaha vylepšit vše, co se jednoduše nezdá dostatečně dobré. Nezměnila se také velikost hry a vývojáři rovněž potvrdili, že odklad nepřichází proto, že by se věnovali jiným projektům, protože v rámci interní hierarchie jsou jednotlivé týmy zcela oddělené a na sobě nezávislé. Nezbývá tedy než čekat, zda další termín už vývojářům klapne a my dostaneme to, co bylo slíbeno nebo naznačeno. Pokud vás zajímá víc, podívejte se do našeho archivu a zejména pak článku po ukončení kampaně, ve kterém se odráží tehdejší žhavé novinky o hře a vývoji.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.