branding
The Mandalorian (zrušeno), Electronic Arts, Herní Mandalorian mohl být „fantastickou hrou“

Herní Mandalorian mohl být „fantastickou hrou“

Tom Henderson přináší nové detaily o zrušeném Star Wars od Respawnu. Hra budila nadšení

Zdroj: Disney

Vlna propouštění, jež tento týden smetla hned několik společností včetně Electronic Arts, má na svědomí i zrušení hry vznikající ve studiu Respawn Entertainment. Ačkoli nebyla oficiálně oznámená, na základě informací tradičně více než dobře informovaného Toma Hendersona se předpokládalo, že jejich novým titulem z předaleké galaxie bude herní Mandalorian. Paradoxně jsme se o tomto projektu od Hendersona dozvěděli teprve před dvěma týdny a s největší pravděpodobností bychom o ní formálně ještě dlouho neslyšeli. I když totožnost tohoto titulu nebyla pochopitelně odhalena ani nyní při jeho zrušení, Henderson přece jen exkluzivně na svém webu Insider Gaming přidává další detaily o hře samotné.

Henderson označoval Mandaloriana jako fanoušky roky vysněnou hru ze světa Star Wars. Už při jeho neoficiálním odhalení Henderson udával, že se jedná o first person singleplayerový titul a že patrně nejde o herní zpracování stejnojmenného seriálu, což později potvrzovat i Jeff Grubb. Hrdinou měl být nepřekvapivě mandalorianský nájemný lovec potloukající se galaxií a věnující se svému řemeslu. Hratelnost měla nabídnout vysokou mobilitu díky jetpacku, přičemž hra měla oceňovat například i rychlý přístup. Na rozdíl od Outlaws s otevřeným světem mělo jít opět o lineárnější počin, ale stále jsme se měli podívat na vícero planet, kde by nás čekaly nejrůznější mise a úkoly a samozřejmě i jejich zadavatelé. Podle Hendersona hra byla v rané fázi vývoje, a proto tehdy nemohl sdělit nic dalšího, ale v tuto chvíli má již další zdroje, díky nimž může hru odhalit ještě o trochu víc. Bohužel se z toho však pouze dozvídáme, o co jsme přišli.

Co mohlo být

Hra měla údajně začínat v doupěti sloužícím jako základna, kde se nacházela loď, mapa galaxie, zbrojnice a možnosti vylepšování. Zde by si hráč vybral úkol a kořist, o jaké se chce ucházet, načež by se vybavil, případně svou výbavu ještě vylepšil, a lodí se přesunul na požadovanou planetu, kam jej vede mise. Hlavními nepřáteli pak byli stormtroopeři, kteří měli hlídkovat na většině map, neměly chybět ani souboje s bossy. Navzdory lineárnímu postupu by svět nabízel i některé otevřenější lokace, které by bylo možné prozkoumávat a nacházet různá tajemství. Kromě využívání jetpacku k rychlému pohybu a přesunům zde měly být i takedowny, které Henderson přirovnává k Doomu, ovšem v méně krvavém provedení, kdy bychom svou postavu přímo viděli, jak zneškodňuje nepřátele namísto pohledu z první osoby. Objevovat se zde měly běžné zbraně jako blastery, ale i brokovnice a sniperky nebo těžké či raketomety a řada dalších, setkat jsme prý se měli i s terénními průzkumnými transportéry AT-ST.

Podle Hendersona, respektive spíše podle jeho zdrojů, byla hra „fantastická“. To tvrdili jak samotní vývojáři, tak i první hráči, kteří již měli možnost hru vyzkoušet. Zpětná vazba z playtestů byla údajně vždy pozitivní a vývojáři si práci na této hře skutečně užívali a pochvalovali, o to více zdrcující pro ně musí být osud celého projektu. Vydání mělo být ještě značně vzdáleno, ale podle všeho byl tzv. vertical slice poměrně odladěný a několik misí nebylo daleko od dokončení. Patrně tedy nezbývá než doufat, že se dočkáme alespoň nějakého konkrétního pohledu na hru prostřednictvím obrázků či videí, jako tomu bylo v případě zrušeného Star Wars 1313

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru