Ostřílený insider a leaker Tom Henderson v novém článku pro magazín eXputer tvrdí, že Skate (4) už se testuje a brzy by mohl být plnohodnotně představen veřejnosti. Vývoj pokračování oblíbené série, na kterém nyní pracuje studio Full Circle, podle jeho informací běží dobře. Vše tak nasvědčuje tomu, že projekt je opravdu možná blíže, než jsme původně doufali. V nedávné době na to ukázalo i pár dalších zpráv.
Když EA oznámili nový Skate na akci EA Play Live v roce 2020, říkali jeho autoři, že vývoj je teprve na samém začátku. Očekávání fanoušků stran vydání tak nebylo příliš optimistické. Necelé dva roky poté je ale podle Hendersona důvod věřit, že tým udělal velký kus práce. Jeho zdroje mu prý naznačily, že vývoj jde dobře a titul je dál, než si zřejmě hráči myslí. Už probíhá omezené testování, což prý dokazuje i záznam v Originu, kde se novinka objevuje jako Projekt Dingo.
I my jsme psali, že by hra mohla nabídnout editor map, prvky parkouru a detailní úpravu postav.
V datech Originu pak autoři hru nadále zmiňují pouze jako Skate. Není tak docela stále jasné, zda jde o dočasný název, hra nakonec dostane číslovku 4, nějaký podtitul, anebo zůstane u tohoto jména a na novinku se bude pohlížet coby na reboot značky. Henderson připomíná, že zatím se většina našich informací opírá o starší videa a náznaky, spíš než faktické informace a sliby od vývojářů. I my jsme psali, že by hra mohla nabídnout editor map, prvky parkouru a detailní úpravu postav.
Spekulovalo se rovněž, že by titul mohl vsadit na model free-to-play, ale to se podle zdrojů Hendersona nejeví pravdivé. Naopak by mělo jít o tradiční titul ve smyslu distribuce a prodeje. Počítá se také s podporu cross-platform multiplayeru. Hraní napříč systémy mají podle Hendersona nabídnout rovněž nová FIFA a F1 2022.
Studio Full Circle sídlí ve Vancouveru a pracují v něm veteráni série Skate Daniel McCulloch, Deran Chung a Cuz Parry, kteří vytvořili první díl.
Jeff Grubb z magazínu VentureBeat rovněž uvedl v novém videu, že se okolo hry něco děje a že o ní pravděpodobně velmi brzy uslyšíme. Electronic Arts nedávno oznámili, že letos poprvé po dlouhé době neuspořádají vlastní velkou akci známou v posledních letech jako EA Play Live. Obvykle se konala v červnu okolo E3. Namísto toho chce vydavatel informovat o jednotlivých projektech individuálně, kdy to pro ně bude nejlepší. Snad bude Skate jedním z nich a brzy na řadě.
V této souvislosti stojí za připomínku, že šéf Electronic Arts Andrew Wilson v únoru prohlásil, že hra by měla být vydána už brzy, což zaznělo v rozpravě s investory během zveřejňování finančních výsledků. Studio Full Circle sídlí ve Vancouveru a pracují v něm veteráni série Skate Daniel McCulloch, Deran Chung a Cuz Parry, kteří vytvořili první díl.
Více podrobností o nové hře najdete v našich starších článcích.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.