O chystané hře Assassin’s Creed: Codename Red jsme se toho z oficiálních i neoficiálních zdrojů už dozvěděli docela dost. Pravidelně vás informujeme o všech novinkách a teď se znovu s čerstvou porcí přihlásil insider Tom Henderson v článku magazínu Insider Gaming, kde shrnuje vše podstatné.
Začít můžeme třeba pravděpodobným datem vydání. Henderson tvrdí, že by hra mohla dorazit na Vánoce 2024. Jedním dechem varuje, že Ubisoft je známý svými odklady, takže to nemáme brát za hotovou věc, ale titul je prý už nyní plně hratelný a začátkem příštího roku očekává Henderson další oficiální podrobnosti.
Dál se věnuje postavám, což je téma, které už v minulosti opakovaně nakousl. Hráči mají mít k dispozici dva hratelné hrdiny. Tím prvním je podle poslední verze muž-samuraj a tou druhou pak žena-šinobi neboli nindža. Obě postavy jsou netypické, protože oním samurajem má být africký uprchlík. Někteří fanoušci se domnívají, že má být inspirovaný skutečnou historickou postavou jménem Jasuke. Měl to být první africký samuraj v 16. století.
Zda i ženská nindža hrdinka má nějaký reálný předobraz, Henderson neví, ale má být podle něj hbitější než samuraj. Každá z postav má mít také úplně jiné schopnosti a zbraně, aby působily zcela unikátním dojmem.
Důležitou roli má v japonském Assassinovi hrát stealth a některé prvky si prý autoři vypůjčili ze série Splinter Cell. Budeme se moci schovávat ve stínech nebo zhasínat pochodně. Samozřejmostí je podle Hendersona ukrývaní zlikvidovaných nepřátel.
Lákavě zní i zničitelné prostředí, které by mělo dovolit rozbít to, co byste očekávali, že v reálném světě rozbít půjde. Můžete se tak třeba prosekat dveřmi jako v Ghost of Tsushima.
Už dříve jsme psali, že Ubisoft hru označuje jako třetí kapitolu v historii celé značky. Půjde o změnu na poli hratelnosti i technologie a plný přechod na nové konzole. Jednou ze změn má být ještě dynamičtější svět, který se má vyvíjet okolo hráče. Titul má být realističtější i díky animacím a prostředí komplexnější.
Ubisoft láká, že Red bude podporovat mnoho let po vydání dalšími rozšířeními. Pokud jde o to, proč až nyní Ubisoft vezme hráče do Japonska, po kterém fanoušci volali tolik let, věří producent Marc-Alexis Côté, že až nyní mají dostatek zkušeností, aby zvládli toto náročné téma. Do Japonska se prý chtěli pustit už dřív, ale teprve teď mají jistotu, že dokáží vystihnout kulturu, která je tak odlišná. Teď údajně mají vše pro to, aby dostáli vysokým očekáváním fanoušků.
Hra míří na PC, PS5 a Xbox Series. Pracuje na ní primárně studio Ubisoft Québec. Pojetím půjde na rozdíl od Mirage o návrat k formátu velkých akčních RPG. Více podrobností o hře, která budou součástí Assassin’s Creed Infinity, najdete v našich starších článcích.