Už během víkendu lákal autor Gran Turisma Kazunori Jamauči na další update pro aktuální sedmý díl. Na svém Twitteru sdílel siluety tří vozů a slíbil, že další bezplatné rozšíření hry dorazí už v průběhu tohoto týdne. Hráči v podstatě obratem začali tipovat, o jaká auta se jedná a zdá se, že zanícení fanoušci motorsportu neměli problém vše identifikovat správně. Až nyní to ale mohou říci s jistotou, protože Sony ve spolupráci s lidmi z Polyphony totiž konečně oznámila, že update dorazí zítra ráno a kromě naznačované trojice vozidel přinese také závodní okruh Watkins Glen, nacházející se ve stejnojmenném americkém městě.
Update is coming next week.
来週、アップデート来ます。 #GT7 #GranTurismo7 pic.twitter.com/CiBh1DZk3j— 山内 一典 (@Kaz_Yamauchi) June 19, 2022
Co se týče vozidel, do série se po více než deseti letech vrací Suzuki V6 Escudo Pikes Peak z roku 1998. Jde o speciál upravený tak, aby zvládl ty nejnáročnější podmínky závodů do vrchu s modifikovaným motorem, odlehčenou karoserií a dvěma turby, které pomáhají k výkonu 981 koní. Dalším vozem bude Suzuki Vision Gran Turismo, konkrétně verze Gr.3, který stojí na základně Suzuki VGT, ovšem i v tomto případě došlo na řadu modifikací a úprav až k výkonu 577 koní a až 10 000 otáčkám za minutu. Úpravou oproti původnímu modelu prošla také podoba karoserie a s ní související aerodynamické vlastnosti. Přítlak generuje zvětšený přední spoiler, stejně jako difuzory na přední i zadní části vozu. Posledním novým autem pak je historická specialita Ford Roadster z roku 1932. Nejde ovšem o základní model, nýbrž typický Hot Rod z roku 1963, který má mnoho modifikací, včetně vylepšeného motoru.
Ačkoliv by mohl někdo namítnout, že tři nová auta v průběhu měsíce jsou málo, další část zprávy nás opravdu těší. Do Gran Turisma 7 totiž skutečně přichází nová trať, byť se předchozí spekulace mohly jevit spíše jako přání, nežli reálná možnost. Jak už jsme prozradili výše, zazávodíte si na trati Watkins Glen International, která byla otevřena v roce 1956 a poskytuje v obou svých částech velmi odlišný zážitek. První polovina je velmi rychlá, druhá pak naopak velmi technická. Specifikum této trati je také její malá šířka, která vede k velmi vypjatým soubojům a mnoha chybám při výjezdech do ochranných zón. I to byl ostatně důvod, proč ve Watkins Glen přestaly v roce 1980 jezdit vozy formule 1. Trať je nicméně stále v provozu a hostí například závody IMSA či NASCAR, takže bude nepochybně velmi zajímavé podívat se na ní alespoň virtuálně.
Nad rámec takto viditelných změn a přídavků přinese update na verzi 1.7 také nové menu do kavárny, které vás seznámí s vozy Toyota 86, Honda Type R a způsobem, jakým fungují rotační motory.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.