God of War z roku 2018 oslavil předevčírem čtyři roky od svého uvedení, což přimělo game directora Coryho Barloga k natočení krátkého vzkazu. V něm poděkoval svým kolegům, vyjádřil hrdost nad jejich prací a slova díků vyslal i směrem ke komunitě, která studio Sony Santa Monica i hru samotnou podporovala. Pak ovšem přešel k chystanému pokračování s podtitulem Ragnarök, aby sdělil, že hra v tuto chvíli ještě není připravena na to, aby z ní vznikly veřejné ukázky a poprosil fanoušky o trpělivost. „Chystá se něco velkého,“ slíbil Barlog, ale žádné další detaily pro hráče neměl.
Ragnorok is coming this year.
— Bruno Velazquez 🎮🕹 (@brunovelazquez) April 20, 2022
Ti skeptičtější si proto začali myslet, že jde o přípravu půdy pro odklad hry – i když zatím pevné datum stanoveno nebylo – klidně i z letošního roku na rok příští, což by byla poměrně nepříjemná zpráva uvážíme-li, že vydání bylo loni v červnu posunuto právě na letošek. Strach bychom ale mít neměli, jak později ubezpečili vývojáři, protože se hrou se prý na rok 2022 stále počítá a alespoň prozatím se nezdá, že by uvedení něco stálo v cestě. Oficiálně situaci komentoval art director Bruno Velazquez, kterého oslovil jeden z fanouškům na Twitteru. Nechtěl žádné obrázky nebo informace o obsahu, jen ujištění, že God of War: Ragnarök skutečně letos dorazí. „Ragnarök vychází letos,“ odpověděl pouze Velazquez a v řadách fanoušků mohl opět zavládnout klid.
Faktem nakonec je, že do konce roku ještě zbývá více než 7 měsíců, a pokud platí, že jsou vývojáři perfekcionisté a podle Barloga „dodělávají grafiku ve třetí úrovni“, možná se už skutečně jen vrací k již hotovému dílu a dolaďují poslední mouchy před tím, než začne mohutná vlna testování. A stejně, jako jsme uváděli včera, nepříjemné ticho může být rázně vykompenzováno několikaminutovým gameplayem a spuštěním kampaně deníčků, že jich možná před vydáním budeme mít podle některých až příliš.